Sunday, October 28, 2007

Maseaua sfintilor x( reloaded

Ok, ca ieri arata naspa, treaca mearga. Ca din cauza ei aseara in rock mi s-a raspuns cu "salam aleku" la "hello" (din cauza unui imens fular pe jumatate de fata), treaca mearga. Dar ca ma doare ca tampita de azi noapte, regardless de cate antibiotice si ketonale am bagat in mine... asta deja nu mai pot accepta. I mean... COME ON! Enough is enough already! Am si eu o limita de suportabilitate a durerii (mult mai extinsa decat credeam eu totusi), mai ho!
In alta ordine de idei... a plecat Limpi. Cu trenul. Nu pot comunica cu el. Nu pot deschide gura nici sa fumez. Mancatul, bautul de lichide de orice fel se numesc deja chestii extreme. Dar I will take it out. Ok, nu eu, Doc. Dar eu voi duce maseaua la el. Si o voi lasa acolo.
The end.

No comments: