Wednesday, June 11, 2008

Freaky stuff

1. Sapca cu Italia a dus la 3-0 ... pentru Olanda. Vecinii lui Radu nu au apreciat scorul, pun pariu.

2. Telefonul suna daca ma uit la el sa vad cat e ceasul. Adica incepe sa vibreze de tampit.

3. Am reinstalat una bucata windows pe una bucata Doi pentru ca incepuse sa se miste in reluare (si asta a aflat ca in reluare nu doare). Urmarea a fost ca acum Doi se misca precum un Doi tranar si plin de viata DAR (toate chestiile bune tre` sa aiba un DAR) tastatura a prins o viata proprie. Adica eu ii spun J el scrie 5. Si alte prune de genul asta.

4. Mama imi tot trimite mailuri cu chestii de plecat (to stay) dincolo... Acuma intrebarea se pune... vrea sa scape de mine sau o face din motherly love? :D

5. Ieri, la lucru, cand visam cu ochii deschisi ca degetelele mele se joaca in nisip am primit una bucata pliant cu aspect / grosime de carte de telefon cu 90% din chestiile de cazare (la hoteluri, evident) de la marea cea mare. Acuma... nu stiu daca Universul s-a apucat de trimis semne sau pur si simplu face misto de mine.

Si ar mai fi chestii freaky. Si am constatat ca pana la urma pot trai si fara blog. So I guess sfatul de 2008 a fost urmat pana la urma :)

Facut cu mana!

No comments: