Wednesday, June 18, 2008

And then she said...

Ba, nu stiu exact ce a zis, ca nu eram atenta. Eram prea prinsa in ceva schimb de replici copilaroase, meci de fotbal de la euro, film sau... mda, si prin cate un curs, din cand in cand.

(se vede ca nu mai am net, am unghiile prea lungi pentru a nu folosi backspace-ul la fiecare 3 litere)

Si am zacut la soare. Si am papat zmeura. Prea multa, sopteste stomacul meu. Si am baut cola pentru ca in afara hunedoarei am voie sa beau cola pentru ca in afara hunedoarei nu exista stresuri si nervi peste care sa se toarne cola. Si am filozofat despre fire de iarba si melci.

Si... well... a mai ramas o luna. Pe urma she'll say something else. :)

2 comments:

Ambasadoarea said...

Si melcii ce ziceau?:)

Liana said...

Melcii nu ziceau nimic. Se3 plimbau linistiti pe firele de iarba. Ca sa iasa filozofii :D