Thursday, August 07, 2008

3:15 si 3 tigari

Trec printr-o pasa country. Cred. Sau mie a country imi suna nenea Brad Paisley. Dar cand am vazut CARS s-a pus genericul de pe final pe repeat de multe multe ori pentru ca nenea cantecul suna... uhm... in felul ala in care tre` sa sune un nene cantec sa imi faca parul de pe mana sa se ridice. Cercetat, gasit melodia. Pe urma, dat fiind faptul ca playerul meu si-a dat obstescul sfarsit in bratele lui lil sis, am arestat playerul lui big bro. Care, pe langa multe chestii pe care eu le cataloghez generic "vomitate in microfon" mai continea Damien Rice (dar asta nu se pune ca il avea de la mine) si una bucata alta melodie de la nenea Brad. Care, mega depresiva fiind ea a puscat, eu trecand prin ceva faze deja obisnuite la mine, asa ca nu ma mai chinui sa le dau de cap, le accept ca atare si gata. Asa ca acum youtube-ul canta country. Oricum e mai bine fata de o noapte de mai demult cand youtubeul a redat andre, genius si alte tampenii de pe vremea a 8-a, a 9-a ... ma rog, varsta dificila :) e bine totusi ca m-am oprit aici si nu am "evoluat" la playlisturile majoratelor. Dar m-or mai apuca pe mine faze d-astea. Nu mai stiu cine imi povestea acum cateva zile ca as fi bipolara. Din istoriile mele cu seriale cu neni doctori I know for a fact ca that is nooot good. Dar, dupa cum spune el, "trece, Liana". Dap. Trece.

Asa... fiind ora 3 noaptea, eu fiind oarecum dormita azi noapte si dezvoltand pitici insomniaci daca nu au (macar) inca o prezenta umana in casa... dau din taste. Undeva tre` sa ma exprim, pentru ca nu stiu cine ar aprecia sa ii sune telefonul la ora asta ca sa aberez eu de nenea brad (nici macar pitt), muzici din tinereti si ... si faptul ca PLUS-ul e naspa si nu are raion de mezeluri. Nu vad legatura mezelurilor cu nimic din randurile de aici, dar pana la urma nici randurile nu au legatura cu nimic. Si as putea sa fac ordine in camera (da, iar, dar la mine ordinea se face greu si in muuuult timp in timp ce dezordinea se face in 10 minute. Chiar mai repede daca se face in mai multi... chestie din ce in ce mai deasa lately. Doar ca dezordinea in multi e combatuta de ordine in 1, lupta mai mult decat inegala si nedreapta) sau sa ma uit la MASH... doar ca MASHul e pe Doi, Doi e in geanta lui Tzumpi (care troneaza smecher la mine pe birou) si lenea e mare. Plus ca aia clar ar cauza somn... si peste 4 ore ar trebui sa ma trezesc. Dadada, sunt in concediu, dar de data asta ora 7 se intampla pentru ca asa vreau EU nu ceva condica criminala. Ha!

Mai pe seara vine Di... si cica maine dimineata (daca la 12 se poate numi dimineata) se bea cafea. Sau ceai, in cazul meu, ca imi iau restrictiile si obligatiile in serios... sau aproape serios ca dimineata n-o sa pot sa nu iau si eu o gura din mareata sticla de cola. Oh well... :)

Bun, am decis. Ma ridic. Fac ordine. Deci ORDINE da? Si daca maine iar trece uraganul pe aici... well, don't care. Eu inca traiesc cu speranta unei plecari cat mai curand, cat mai departe, cat mai nu conteaza unde. Poate chiar la mare, dar nu e obligatoriu... mmmm... ba da. Dar nu spunem la nimeni. E bine si fara mare :)

Si alt blog o mai veni... sper ca de pe alte plaiuri. Chiar daca inseamna sa fie scris in notepad si aruncat aici de la acelasi birou (cred ca birou... adica clar toate mormanele astea de foi, cd-uri si alte chestii mai mult sau mai putin utile tre` sa aiba un punct de sprijin... denumit generic birou :D)

2 comments:

Ambasadoarea said...

Nu e bine fara mare, nu te amagi;;)

Liana said...

Ooo, ba e bine si fara mare :) Cand o sa imi adun fisierele, o sa urc pozele si o sa imi fac ordine in ganduri, o sa vezi...

Stii tu... "tu stii ca iarna tu esti marea mea" ;)