Thursday, August 07, 2008

Actiuni si reactiuni

Exista momente si momente. Momentul 1 in care omul 1 face o tampenie. Pentru ca vrea, poate, isi permite si mai stiu eu de ce. Pentru ca e un soi de rebeliune prin care a trecut oricine la o anumita varsta. Bun. Doar ca actiunea omului 1 (denumita tampenie mai sus) provoaca alte actiuni omului 2. Si omului 3. Cu consecinte asupra omului 4 (eu). Care intelege omul 1, intelege omul 2, intelege si omul 3. Le da dreptate la toti in anumita masura. Dar partea cui o tine pana la urma? Well... omului 2 si 3. O data, ca sunt 2 la numar. Apoi, pentru ca omul 2 aproape always sides cu omul 4. Si daca ceva enerveaza omul 4, acel ceva devine cel mai enervant lucru din lume, din oficiu. Asa ca nu poate omul 4 sa nu fie de acord cu omul 2. Omul 3 e trist momentan asa ca omul 4 sides cu omul 3 pentru ca e vara si vacanta si tristetea nu se accepta.

Asa ca omul 4 la mijloc fiind isi da demisia si expune cu liniuta de la capat:

- mahmurelile sunt ok si bine - venite atata timp cat sunt rare si nu devin un obicei. (asta pt omul 1)
- exista un loc si un moment pentru orice si probabil pentru omul 1 acela a fost locul si momentul asa ca mai lasati-l in pace. (asta pt. omul 2 si omul 3)

Si omul 4 spera ca omul 1 o sa zambeasca frumos maine ... si o sa treaca peste "i am soooo pissed on you". Si gata! Rezolvati-va problemele ca nu e simpatic sa fiu la mijloc!

2 comments:

Ambasadoarea said...

N-am inteles nimic, dar ce conteaza?!

Ti-ai dat demisia in ultima zi de munca (inainte de concediu)? Are you crazy?:)

Liana said...

Nope :)) Mi-am dat demisia din functia "omul de la mijloc" :)