Wednesday, August 06, 2008

Donez rinichi...

... cariera de bolovani existenta in el e bonus. Ok, hai sa nu exagerez. Cica e muuult nisip si EVENTUAL o pietricica (ar trebui sa ma duc la ecograf pentru stabilirea exacta dar neah) care isi fac de cap. Migreaza. Sau sunt in deplasari. Ceva fac ele naspa pe acolo de mi-e mie rau de luni dimineata. Da' rau din ala tampit cu dormit aproape non stop si dureri de cap care nu ma lasau sa deschid ochii.

Dar ieri am cedat. In fata starii de rau generala si acuta, in fata baterii la cap si m-am dus la doctor. De la tanti doctor am plecat cu un cearceaf pe post de reteta si acum... acum umblu cu plasa de medicamente in rucsac. A, da... si cu sticla de ceai la 2. Ceai facut in oala de supa a mamei (care eu n-as mai folosi-o la supa acum, dar shhht! Vedem ce zice cand se intoarce), cumparat de la farmacie, bla. Si fara chestii cu bule, fara aia, fara aia, fara aia... Brotheer! Dar cum de maine no work (da, ma, da, peste 10 ore sunt in concediu) sunt cel mai ascultator copil, ca nu simt nevoia sa imi strice rinichii concediul. Daca chiar simt nevoia, sa se afirme in septembrie :D

Si - de fericire ca e ultima zi, cred - m-am trezit la 8 fara 3 minute. Super disperata ca sunt in intarziere, ca e 9 si 3 minute. De aia acum stau si aberez pe monitorul nu al meu... wable.

4 comments:

Ambasadoarea said...

Ura.
You made it;)

Nu-i trata cu indiferenta (pe rinichi)

Si... have fun, normal;)

Liana said...

YEEEESSS!!! I DID IT! I SOOO DID IT!!!

Rinichii se trateaza cu cea mai mare atentie... si funul... it will come, it will come. De peste 20 de minute incepand cu bere la castel... care, chiar daca are bule, cica spala rinichii mai bine decat ceaiul de coada calului :))

Ambasadoarea said...

Corect.
Si cine ar da berea pe ceaiul de coada calului?!:)

Liana said...

Se pare ca eu :))