Wednesday, July 09, 2008

Nu, nu ma marit

Plecand de la premisa ca toata lumea a dedus ca mi-am facut rost de una bucata roz (si eventual ceva mini me varianta mai urlatoare) si datorita acestei calamitati eu am disparut din peisaj, precizez ca NU. Degetelele mele se simt foarte bine asa nude cum sunt (dar la urmatoarea incursiune in REAL va ateriza pe unul din ele un inel mare si colorat ca mi s-a pus mie pata pe ele si am uitat luni cand am fost).

Revolta mea vizavi de maritis ... well, era ea pre-existenta dintr-o era ceva mai de demult. Dar luni seara, stand frumos la un suc si o poveste la City m-am intalnit cu una bucata fost coleg din liceu a carui a 2-a intrebare a fost "nu te-ai maritat?". Asta dupa multi alti oameni care deja ma vad maritata, dupa ce Dani ma freaca la cap macar 1 data pe saptamana ca el vrea sa vada "mini Liana running around". Si ma enerveaza ideea ca toata lumea se asteapta la asta.

Frate, eu zic la toata lumea ca am 17 ani jumate. Si exceptand cartea de munca, al naibii sa fie daca simt ca mint pe careva. Si mi-e al naibii de bine.

Si din TO DO LIST-ul meu s-a bifat primul punct. Marea peste o luna. Restul... soon :) Rili soon.

In caz ca intereseaza pe cineva, in limita stocului disponibil, mi-e bine. Si o sa fiu si mai bine in momentul in care chiar o sa invat sa coexist cu lumea, nu sa fiu dependenta de ea.

Si pescarusul e de undeva dintre Franta si Anglia. Care Anglia e seaca si urata. In poze. Dar o sa ma conving eu daca nu e doar o impresie :)

2 comments:

Ambasadoarea said...

:))
E amuzant, cum nu, sa vezi ca si altii trec exact prin aceleasi faze ca si tine. Eu, totusi, am hotarat sa nu ma mai opun curentului;)

Deci, l-ai dat gata pe anul IV?
Si berea? Cand?:)

Liana said...

Probabil la un moment dat nu ma voi mai opune nici eu. Dar am stabilit ca o voi lasa pe Di sa adere la el prima :D Si pe urma eu :) POATE

Da, anul IV l-am dat gata. Si o bratara cu ceva verde prin ea :) Asa ca Hunedoara awaits you. Sau, daca nu, well... in drum spre / dinspre / la mare? Who knows. Integram, vedem, gandim problema si o rezolvam ;)