Wednesday, May 07, 2008

Deci miercuri

  • - Kilometraj depasit intre Electrica (unde "nu se aplica regulile normale, donsoara"), scoala (unde oamenii ne-au trimis acasa ca este meciuri) si casa (unde exist si in acest minunat moment asteptand cola si tigari - a se citi "mama")

  • - CFR-ul a castigat Liga I sau cum o cheama. La 1 penalty. Multumiri omului care a facut fault in careu, omului care a luat 2 galbene, injuraturi sincere cetateanului care era sa egaleze in ultimele minute si mi-a facut inima sa se aproape opreasca.

  • - Ganduri sadice cu directia Becali ... un campionat nu se ia inapoi cu o bricheta. Si jur ca nu sustineam CFR-ul atat de tare daca nu era bricheta masii.

  • - Politica spala creiere. Asa ca voi refuza sa votez. Nu, nu sunt insensibila si lipsita de simt civic DAR ... nenea care momentan primar ma enerveaza la culme din varii motive si nenea celalalt a ajuns in visele mele due to a mult prea agresiva campanie. Muriti!

  • - Am tocit o adresa de mail... I mean... de oriunde sunt (si am net) login... "no new messages". Logout. Frate, ziceti-mi ceva! Mai repede pana nu imi suspenda aia de la yahoo contul pentru trafic depasit.

  • - Urmeaza cola, popcorn si ceva film. Posibil "Everything is illuminated".

'night all.

5 comments:

Anonymous said...

everything is illuminated e superb!!

Liana said...

O fi... poate maine seara :)

Aseara a fost Snatch si Hot Fuzz :) Si ceva Weeds => azi dimineata m-a dat mama jos din pat aproape cu tancul :D

Dan M said...

perceptie:

din snatch n-am inteles absolut nimica... i mean, oamenii ar trebui sa v o r b e a s c a pentru a se face intelesi:)

hot fuzz e a humungus stupid movie... la fel ca si Shaun of the Dead... cele doua, impreuna, constituie cele mai proaste filme pe care le-am vazut:D
:)

vreau si eu Everything Is Illuminated... buna idee... am sa ma uit

Liana said...

Snatch are logica daca nu pierzi sirul povestii. Si oamenii vorbesc ;) Vrei o subtitrare pentru el? :))

Si da... Hot Fuzz este o tampenie aproape monumentala :))

Momentan mi s-a facut pofta de american beauty, almost famous, fight club si se7en.

Asa ca torrentul are de lucru :D

Anonymous said...

hot fuzz nu e asa mare tampenie...am vazut altele muuuuuult mai proaste ;)