Wednesday, May 28, 2008

Update

Still alive, still fara net, still nu ma deranjeaza (atat de tare) pentru ca oricum am 1 milion de chestii de facut pentru scoala.

A venit vara, au ajuns tenesii si blugii 3/4 la putere, tricourile micute si camasa in patratele carata in rucsacul incredibil de incapator.

Se fac planuri de mare, se fac planuri de "ce facem sambata viitoare" cand reusim sa ne adunam din colturile lumii intr-un loc la o bere (doua, trei), o sticla de cola si un film (doua, trei). Tre` sa invat sa joc fifa :)

Habar n-am cum o sa imi inchei vreo 4 laboratoare, habar n-am cum o sa fac multe dar am descoperit ca atacurile de panica nu aduc nimic bun asa ca I'm taking everything one day at a time, zambesc simpatic si mai fac cate o bratara colorata.

5 comments:

Ambasadoarea said...

Vreau si eu una bucata bratara colorata;)

Ambasadoarea said...

Deci vreau si eu una bucata bratara colorata;)

Liana said...

ok ok. zi culori :D

Ambasadoarea said...

:))

Paaaaaaaiiii, sa fie cu verde:))

Liana said...

Bun, chiar incep sa cred ca teoria cum ca vara asta s-ar purta verdele e adevarata. Toata lumea are cate un pitic pe culoarea asta. Swwweeeesh.

Oki, notat. O sa te trezesti cu un comment de la mine peste cateva zile :D