Tuesday, May 20, 2008

Raceala, vaicareli si atat

Cola din Bulgaria si decizia capitala ca INVAT. Deci gata! Asa ca s-a luat frumos caietul si s-a inceput. Si cand m-am uitat la ceas am constatat ca era 5. 5!!! Dar eu nimicisem jumatate de materie. Deci azi si maine mai am jumatate + probleme. Rezonabil.

DAAAAR... eu sunt racita. Pentru ca mi-a trebuit sa ies foarte transpirata afara (unde era frig) ca sa nu deranjez oamenii care se uitau la film sa vorbesc la telefon. Oh well... trece.

Ma seaca lipsa de raspuns de la Sibiu. Dar in absenta raspunsului se fac planuri de mare si de alte locuri via buletin. Sau ceva de genul. Probabil din toate va ramane marea (long live matusile care detin motel in vama) dar e bine si atat.

Si imi curge nasul. Si tre` sa ajung la scoala. Si mi-e lene. Si... si atat.

Urasc actionarile electrice. Si ele pe mine se pare.

No comments: