Friday, May 30, 2008

To do list pentru vara asta

1. Luat una bucata an IV, cu restante sau fara. Se accepta in orice forma, nu imi permit sa fac fite :)

2. Mers la marea cea mare sa ma lamuresc ca mai e inca acolo.

3. Strambat la nenii din fata maretului palat Buckingham sa ma conving ca nu clipesc.

4. Baut absint moka in Bratislava (yes, Dani, iti sustin initiativa).

5. Quiting my job.

6. Multe multe poze in multe multe locuri noi.

7. Pasaport.

8. Scoala de soferi.

9. Poate masina? Discutabil :D

10. Cel mai important lucru din lista... respectarea primelor 9 puncte. :)

(a se observa ca toate au legatura cu licenta, cu scoala, cu indepartat future plans and stuff. :D )

5 comments:

Ambasadoarea said...

Sunt sigura ca o sa fie bine;)
Sa dai o bere pt. ca am gura pocita:)

Liana said...

Hihi. Numai una? ;) Se rezolva. Si o sherry cola, ca tot e manie cu ea zilele astea :D

Ambasadoarea said...

Numai eu nu am auzit de sherry cola:)) Poate pt ca nu mai sunt amatoare de sucuri carbogazoase. Buna?

Liana said...

N-am nici cea mai vaga idee. Dupa ce o sa ajung in Anglia sa o beau, voi comunica :D

Ambasadoarea said...

Cu lux de amanunte, nu oricum:)