Tuesday, May 06, 2008

It was a good day

Probabil pentru ca am dormit 12 ore azi-noapte. Adica am adormit la 6 la ultimul din cele 4 episoade care merg din Weeds (sezonul 1) si m-am mai trezit azi dimineata la 6. De bunavoie, relativ bine dispusa... am facut si ceva cvasiaerobic pe greenday while getting dressed.

Copiat ceva laboratoare la lucru, frecat putin menta cu talent... mancat una bucata pittburger pe drum (long live intalnirea cu Milu ca altfel puteam sa ma laud si la ora asta ca sunt nemancata de 2 zile)... But the 2nd best news pe ziua de azi (the 1rst best news ar fi ca poate, totusi, cu putin talent nu-mi pic anul) a fost ca s-a deschis Thomas-ul. Cu umbrele noi si rosii, dar same old Thomas. Bun de baut cafeaua / cola / berea cu 12 mii si de atarnat seara. Bun de evitat rockul (care a devenit una bucata crashma fara pretentii). Bun de orice pana la urma. Thomas




Si acestea fiind spuse, ma intorc in laboratoarele / cursurile mele... asta dupa ce am facut si o fapta buna cu licenta lui Dan azi.

No comments: