Wednesday, February 27, 2008

DA

Da, fac chestii pe motive puerile.

Da, cateodata imi pare rau.

Da, acum cateva zile chiar am pus punct.

Da, de cateva zile fac TOTUL in functie de MINE si atat (chiar daca asta implica comportamente si motive puerile).

Da, am inceput un proiect mult mai mare decat orice am facut pana acum.

Da, ma sperie asta.

Da, imi va lua mult timp dar

Da, imi place desi

Da, Ad este un sef fara caliati de sef (mai mult de copil rasfatat :) ) si

Da, cand va fi gata o sa trimit massuri ca tampita.

Da, am restante si nu stiu cum o sa trec de ele.

Da, din cand in cand ma mai bantuie cate o fantoma dar

Da, incepe sa apara din ce in ce mai rar.

Da, sunt fitoasa si nu vreau in Vama cu cortul la vara, vreau plaje straine.

Da, pierderea vremii si lenea sunt 2 chestii cu care m-am nascut si le-am dezvoltat pe parcurs.

Da... sunt cel mai imperfect om de pe pamant. Dar am 23 de ani si sincer... azi...

Da, mi-e bine cu mine.

2 comments:

Anonymous said...

li, e foarte bine sa-ti fie bine cu tine!!

Liana said...

I know. imi savurez starea. :)