Sunday, February 03, 2008

Random

Soundtrack: StreetLight Manifesto - A Better Place, A Better Time



Scriam la un moment dat in august, pe 360-le meu ca din octombrie o sa povestesc aventura schimbarii unei singuratati cu alta.

Well... nu tare stiu cum le-am schimbat intre ele, nu tare imi aduc aminte singuratatea de atunci, dar asta de acum e... criminala.

A nu ma intelege gresit. Daca stau sa ma gandesc cati PRIETENI (nu cunostinte, amici si alte alea) am, as zice ca sunt paranoica si smiorcaita. DAR dupa cum am constatat zilele astea, daca am chef sa beau un suc, tre` sa agat oameni cvasinecunoscuti pe mess... pentru ca nu am cu cine. Si ma enerveaza ideea.

Si ma mai enerveaza idei... din care vom numi doar 2... anume aceea in care el zice ca intelege dar cu cat intelege mai mult cu atat se poarta tot invers... si ideea in care my best friend always takes his side ... si a 2-a nu ma enerveaza neaparat cat ma sperie... ca daca some day noi nu vom mai fi noi (iminent lately) nici NOI (aka my best friend and me) nu vom mai fi noi....

Oh well...

And when you wake up, everything's gonna be fine...

4 comments:

Anonymous said...

"ca daca some day noi nu vom mai fi noi (iminent lately) nici NOI (aka my best friend and me) nu vom mai fi noi...."

puiu paranoic...cresti tu mare si afli ca nu se alege intre prieteni si parti...si ca taking a side nu inseamna ca se rupe lumea in doua, ci ca uneori e ok sa mai vezi o parere, doua, trei care nu fac parte din cutiutza ta...;)

plus tu ce ai alege intre ciocolata si filme si bere cu baietii? hai sa fim seriosi :p

Liana said...

Yes, well... am zis ca ma enerveaza doar. I didn't say I was right :P

Anonymous said...

well de ce sa te enerveze ceva ce nu crezi ca e real?
undeva ma pierd in logica evenimentelor :p

Liana said...

existenta ideii este real. dar ideea (a carei existenta este reala) nu e musai sa fie si corecta.