Monday, February 18, 2008

Happy blog

Soundtrack: Lauryn Hill - Too Good To Be True



Soooo... Unde e primavara? Adica clar trebuie sa vina primavara, pentru ca mi-a trecut depresia toamna - iarna (07-08), simt nevoia de bascheti si hanorace fara geaca mare si rosie, am tot felul de planuri vestimentare fitoase, am chef sa il vizitez pe Radu at his work place la vara in loc sa merg in Vama, fac planuri si visez cu ochii deschisi. Si zambesc ca tampita.

Astea se intampla PRIMAVARA. Si afara mai e ceva ramasita de ninsoare de ieri ... deci vremea nu tine cont de starea mea de spirit and I hate it for that.

Si eu peste 6 ore tre` sa fiu la lucru... si in loc sa dorm ca orice om sain ... eu ma joc pe prizee... Damn hippie Liana :)

Aaaa! Si am picat examenul de sambata... si ma profund nu intereseaza. Ain't life great? :) Damn hippie Liana again

No comments: