Saturday, February 23, 2008

Railroad trip to Alba

Sound track: Foo Fighters - Danny Says



Dupa muuulte luni de comunicare telefonica si via taste, cele doua personaje ale povestii au decis sa reediteze o pizza in Pub 13. Ceea ce a presupus relocarea celor 2 personaje din orasele in care existau... buuuun.

Cum a ajuns personajul el in Pub 13 va povesti el. Personajul eu... dupa 2 nopti puternice (cum s-ar fi exprimat Adi demult) in rock, putin somn si multi draci pe diversi indivizi se trezeste la o ora la care, atunci cand trebuie sa mearga la lucru, refuza de obicei. Se urca frumos in maxi, asteapta cuminte trenul. Trenul... nu semana cu nici un personal cu care Personajul Eu a circulat pana acum. In tren, mega cald, mega mirosuri (de aici teoria de pe banca din parc cu... "dudes! soap. water. mixed on your body. add more water. => nice smells")... Eu pluteam aiurea incercand sa dorm putin...

De aici incepe partea "Liana is freaky"... Deci, la Sibot, Personajul Eu se uita pe geam. Pe geam, vede niste baraci darapanate. Pe langa baraci, o poteca. Pe poteca un baietel mergea frumos cu ghiozdanul in spate. Pana la Blandiana (nu v-o pot localiza pe harta, dar e undeva intre Sibot si Vintu de Jos) am integrat (fara sa vreau) motivele posibile pentru care copilul ala ar chiuli de la scoala... (si acum am realizat ca e sambata... deci am integrat degeaba). La Blandiana, gandurile mele si-au schimbat directia pentru bunul motiv ca langa sinele de tren era una bucata scaun cu rotile GOL. De aici gandurile mele au luat-o razna la "al cui e? unde e posesorul?" si o gramada de scenarii macabre, toate terminate cu sange (a se citi crima / sinucidere... told ya ca azi am fost dusa). Buuuuuun... din scenariile mele sangeroase m-a scos o tanti, in Vintu de Jos. Care tanti avea pantalonii indoiti cu 1 mm mai mult la stangul decat la dreptul. Habar nu am de ce privirea mea s-a oprit exact pe tanti de departe (eu eram in tren, ea pe peron) si de ce am sesizat asemenea detaliu. Si dunga cu 1 mm mai lunga m-a urmarit pana la Alba.

Unde in Alba, incercand eu sa ma trezesc, am intrat in bodega din gara, mi-am luat o cafea, m-am asezat la masa. Maaare greseala. Pentru ca masa era plina de bere statuta care a ajuns pe caietul in care incercam sa schitez detaliile, pe geaca cea rosie si pe penar.

Buuun, dupa ce i-am dat unui mos alcoolic o tigara am decis sa astept Personajul El in vant, decat in miros de bere statuta si tutun prost (al altora).

Venit Personajul El, huguit, pupat, plecat in Pub 13. Dupa ce am citit anunturile de la Pub 13 (ca accepta Visa, Be nice or leave) am citit si orarul... si cu una bucata ora de pierdut pana la deschidere ne-am asezat pe o banca in cetate. Personajul El si-a primit cadoul de ziua lui si s-a reapucat de fumat pe chestia asta, povesti... povesti, povesti :)

Plecat in Pub 13... ametit tanti cu comanda... oarecum. Impartit o pizza pe care se intindea branza ca naiba (recomand calduros Quatro Stagione din Pub 13, Alba Iulia... GENIALA), baut 7up... Mergand la baie, m-am speriat de tanti care venea din fata mea. Dupa cateva secunde am constatat ca tanti din fata mea eram de fapt eu intr-o imensa oglinda... La un moment dat a aparut o tipa care semana foarte bine cu sora lui fever... dar nu am avut tupeul sa ma ridic sa o intreb daca chiar e ea, pe motiv ca "I am shy today"...

So... dupa inca 1 7up am ajuns pe leagane... dupa ce ne-am pierdut prin niste ruine... Si am facut misto de nenea care isi adusese nevasta si copilul in parc si parea un tata foarte fericit. Fericirea omului nu era mascata, dar de fapt se datora conversatiei pe care a inceput-o la telefon dupa ce a abandonat una bucata nevasta cu una bucata plod in parc. Tam tam!

Ne-am dat noi ce ne-am dat in leagane pana cand plamanul meu ramas fara tutun si vezicine noastre au protestat big time si ne-am mutat. Prima data la o benzinarie sa luam Monte Carlo (inutil de spus ca Hd e probabil ceva zona crepusculara in materie de tigari... nici in Alba nu exista MC X( ) ... pe urma in caudare de edificiu, ca batea vantul. Ajuns la RomPetrol. Baut Cola, mancat strudel. La masuta de langa usa din RomPetrol sa emis urmatoarea logica demna de transmis urmasilor:

- Orice lucru are o explicatie (zice el)
- Nu intotdeauna explicatia are logica, asa ca se numeste justificare... (zic eu)
- ...logica (zice el)
- Nu. NElogica. Sau... nusht (zic eu)

Dupa care... eu trebuia sa plec, asa ca am plecat sa luam bilete... unde am constatat cu uimire ca eu nu am foi de drum pe 2008... pam pam. Oricum, la cat de scarbos a fost nasul de pe accelerat, apreciez ca tanti nu a luat foaia de drum expirata... Ca a stat cu nasul in viza de pe legitimatie de parca avea ceva detector de autenticitate a stampilei in loc de retina. Si am mai constatat ca Alba Iulia - Simeria = un Adevarul (furat din RomPetrol) citit litera cu litera (despre cat de tare m-am ingrozit ca s-a tampit lumea sau din categoria "de ce nu ma uit eu la TV" intr-un episod viitor).

So... putine poze (pentru ca aparatul meu e pe coasta de azur cu sor-mea... care IAR a luat locul 1 :D si imi aduce 8 sticle de Cola si acumulatorii lui Dan s-au descarcat)...

Versiunea lui Dan despre Alba (probabil cu mult mai multe detalii, dar eu simt nevoia sa DORM ca maine IAR ma trezesc la 7) o gasiti aici


The B-day letter (cea ucigatoare de retina :D)



Deci am zis ca ucigatoare de retina, da? :)



"Laaaas' ca vezi tu" =))



Si cu voia dvs, Personajul Eu batut de vant

2 comments:

Dan M said...

nici io nu mi-am dat seama ca e sambata pana acu 2 minute... cand am ajuns la linia respectiva :))
"Let's do it again";))

Anonymous said...

Keep up the good work.