Monday, February 04, 2008

Dor_de_duca

Soundtrack: New Found Glory - Kiss me



Nu stiu exact ce legatura are melodia cu dorul meu de duca... dar am stat si m-am gandit... ultima duca a fost de revelion... adica acum hmmm... 1 luna si ceva. Si mie mi-e a pleca. Daaaar aici intervin niste conditii (necesare si suficiente, cum ar spune Dan) de genul inca sesiune, program cvasiaglomerat la lucru (adica suficient de aerisit sa nu ma mai trezesc dimineata mahmura fara sa fii baut nimic cu o seara inainte dar suficient de aglomerat sa nu imi permita urcarea in tren cu directia Bucuresti, de exemplu)...

Asa ca s-a luat una bucata program pe februarie, s-au colorat cu galben zilele libere, cu verde perioada vacantei postsesiune si cu portocaliu examenele. Si s-a ajuns la concluzia ca pe 20 e vacanta si e liber. Asa ca s-a trantit pe mess invitatia la o cola pe 20. Invitatie acceptata.

Asa ca little me pe 20 dimineata, cu ochii inca larg inchisi de somn, se va urca in una bucata tren si va cobori in una bucata gara din Alba Iulia, sa cerceteze daca Pub 13 este inca acolo. Si seara va face retur, ca pe 21 dimineata va zambi frumos oamenilor dornici de 6/49.

Si fara legatura cu dorul meu de duca (si de vara si de altele pe care nu le vom numi ca daca nu le spunem prin taste si cu voce tare poate nu sunt reale), maine cica ma duc sa imi fac buletin, ca al meu (tip vechi, existent de 10 ani) cica expira. Si in semn de protest, mie imi iese un cos. God damn hippie!!! x(

Aaaaa! Si din categoria "sunt in sesiune, am de invatat dar problemele mele existentiale nu au legatura cu asta" ... urasc librariile din Hunedoara. Cand o sa ma fac mare, o sa ma mut in Bucuresti. Sa gasesc ce vreau, cand vreau.