Thursday, February 07, 2008

Chestii contradictorii

Soundtrack: Barry Louis Polisar - All I Want Is You



Chestiile contradictorii au legatura cu chestiile pe care le visez de 2 nopti incoace. Adica ... intamplarile s-au intamplat (sa nu prind pe careva ca se leaga de exprimare ca ma apuca dracii), doar ca in my drimz omul real este inlocuit cu un cetatean cu care am schimbat 10 cuvinte in total. De unde si pana unde omul imi invadeaza visele, nusht. I don't even like him (asta imi aduce aminte de o replica dintr-un film... "OMG! I'm gonna die on Bonnie M! And I don't even like Bonnie M!!!"

Chestia contradictorie nr. 2 are legatura cu tata... cu care nu pot spune ca am cea mai ca lumea relatie (ca sa respect adevarul, nu pot spune ca am o relatie punct) dar cand omul si-a schimbat adresa din buletin pe Petrosani pe mine m-au apucat dracii. O data, ca nu m-a anuntat. A doua, ca poate mi-as fi dorit si eu un tata at some point. Eu nu l-am primit, dar Mos Craciun i l-a facut cadou la fufa aia. Si brusc si dintr-o data I hate my dad ca are adresa de Petrosani.

Chestia contradictorie nr. 3 are legatura cu Limpi. But that ain't new, asa ca nu o dezvolt. Ma duc sa pap gogosi.

No comments: