Tuesday, February 19, 2008

Random (n)

Am incercat sa termin teoria creionului negru care se credea colorat si vroia sa fie pix, dar ... o multitudine de inconveniente. O data, ca sunt la lucru (pe net provided de un cetatean simpatic si oferit... nu cerut) si lumea vorbeste, se agita, vrea ceva exact cand degetele mele iau viteza pe taste.

Al doilea ar fi ca degetele mele ar necesita sa tina o tigara din care sa iasa fum in momentul in care al alerga spre finalul expunerii.

Deci nu termin azi teoria coloratoneagropixelata. Nu stiu exact cand, dar va fi gata. Candva. Cu directia bine determinata. Se va expune si directia.

M-am ofticat pentru 2 minute care le vroiam si nu mi s-au dat. Cand va putea pricepe LOGIC, nu binusizat, ceva ii voi explica ca nu are dreptate. Pana atunci casc. Si refuz sa ma agit. In directia aia, cel putin.

So... I guess I'm gonna go smoke now.

2 comments:

Carina said...

Creion negru care credea ca e colorat si voia sa fie pix... suna tare interesant. Ma intreb daca voia sa fie pix tocmai pentru ca se credea colorat... adica ar fi putut fi pix si daca era negru...
Oricum sper sa scrii curand teoria... :)

Liana said...

Nu pentru ca se credea colorat :) Dar daca as spune de ce, as strica surpriza :D