Thursday, January 24, 2008

It's all about choises

La concluzia asta am ajuns asta seara cu Ramico la o cola / bere. Si pe undeva tot ce mi se intampla acum are legatura cu niste decizii pe care le-am luat la un moment dat... mai mult sau mai putin indepartat temporal.

Si in rock se pun manele. Conform teoriei patronului de duminica seara.

Aveam un point. Cand nu mi se vor inchide ochii pe taste the point va fi atins.

PS: Ce am descoperit aseara...
Fabrica de Fericire... it's the little things pana la urma.

4 comments:

Anonymous said...

acum cateva zile, in loc sa ma grabesc la examen la automatica, dimineata la 7 jumate pupam sticla ;))
la noi au aparut niste reclame enorme de vreo luna si am primit mail de la cola chiar cand au lansat site-ul :D
o sa ma angajez cand termin sesiunea si o sa fiu kissing puppy (parte pt ca moare netu la alte personaje, parte pt ca e cel mai sweet ;) )... distractie si ne vedem la lucru?

Liana said...

Haha! Si mie de ce nu mi-ai zis, urato? :P

Da, ne vedem. Si eu o sa fiu kissing puppy ... parte pt ca "pupaceala da savoare vietii" si parte pt ca restul sunt urati. urati, i tell you

Anonymous said...

ba daca nu as avea complexe ca sunt grasa...sau cu inaltimea....as putea sa fiu si elicopterul ala gras :P
pai un mega-extra-fan cola sa nu stie? donno...cred ca nu mai tin minte ce am vb si ce nu cu tine :))

Liana said...

:-< yes, i know... i am ignorant and unloved :-<

I need hugs. Si pupaceala :-<