Saturday, January 19, 2008

TMSS si alte chestii

Nu stiu cum am reusit... dar toate laboratoarele mele detin note. De la 6 la 10, am cate un exemplar din fiecare. Culmea ironiei este ca 6 am la cel la care am fost cel mai mult si 10 la cel care nu s-a facut nici macar 1 data tot semestrul. Dar e bine si asa.

Am biruit problemele de TMSS... cu conditia ferma sa nu se trezeasca maine proful prost dispus si sa tranteasca o schema in care sa ma pierd. Semnalele nu le stiu descompune nici acum but hell... cica maine dimineata imi vor fi explicate succint si frumos. Asa ca (sper) 4 subiecte din 5 suna bine... adica nu. 3 din 4 si 1 din 1, ca si asta e cu susta. Refuz (refuz, refuz) sa imi bat capul sa retin si paginile alea tampite in care povesteste in 3948298429 formule viata semnalelor.

Si ignorand durerea de masea (sau incercand cel putin...) acum o sa dorm. Si maine fac revolutie si beau cola in rock! Am zis!!!

1 comment:

Anonymous said...

hotarat zisul tau :)) ne auzim dupa...acum fug si eu la scoala