Tuesday, January 15, 2008

Who says life is boring?

Soundtrack: StreetLight Manifesto - The Big Sleep



"I'm not leaving this place unless I'm leaving with you..."

Lucky Strike, ceva suc de portocale si retrospectiva mentala.

Ieri a fost o zi proasta, per ansamblu. Dar nu ma voi concentra pe partea proasta. Adevarul este undeva la mijloc.

"Me and Mr Dylan on our way home had a heart to heart about life..."

Oricum, consider ca sa fii amenintat cu pistolul (fie el si cu aer comprimat) nu este cea mai normala conversatie care se poate desfasura pe coridorul facultatii, in timp ce astepti sa intri la oral.

"How many more sacrifices must we make...?"

Daca mi s-au putut intampla parcuri la un moment dat, ieri mi s-a intamplat o tigara. Foarte ciudat si smile providing. Trebuie sa descopar omul responsabil cu tigara. Pentru ca s-ar putea ca maine sa am iar nevoie ca un necunoscut sa imi spuna ca sunt un copil rasfatat de clasa a IV-a si sa imi aprinda o tigara, ca injuraturile neafumate nu au farmec.

"And as you close your eyes for the big sleep I hope you think of me..."

Oamenii normali, dupa 1 noapte nedormita si 2 colocvii la ora 12 noaptea dorm. Oamenii care nu au nici un stres, la ora 12 noaptea, foarte beti fiind, pun mana pe telefon (nici macar al lor) si trezesc lumea cu texte rupte din telenovele. Dupa care posesorul telefonului il recupereaza si incepe sa debiteze chestii pe care el le considera sweet si geniale. De fapt, din perspectiva receptorului sunt seci si potential dureroase, daca receptorul chiar si-ar mai bate capul.

"Why do you cry when you know how the story ends?..."

No comments: