Monday, January 14, 2008

Luni

Sound track: The Cure - Just Like Heaven (pentru ca ma binedispune si asta ascult)



Just another maniac Monday...

Ma rog, e luni de 4 ore. Fix 4 ore. M-am batut cu sistemele fuzzy. Sistemele fuzzy au fost invinse de o lene si o lipsa de chef infinite. Infinite, I tell you.

Trec printr-o stare de lene. Cred ca ma repet. Trist este ca lenea, contrar aparentelor, nu are NIMIC (dar absolut NIMIC) de a face cu somnul. And I smoke to much. Si soarele va rasari cu 45 de minute mai tarziu decat o sa ies eu din casa. E bine totusi ca va fi sus pe cer cand voi iesi din fotolii, cu fituicile pentru doua colocvii (da, doua, ca sambata creierul meu s-a exprimat dureros - la modul propriu - ca are nevoie de somn). Si uite-asa...

Random thought... In viata mea trebuie pusa ordine.

Another random thought... N-am mai fost de mult (ma rog, de vreo saptamana, dar irelevant) in rock. La o poveste. Trebuie facut ceva in sensul asta.

Mai e loc de random thoughts? Hmmm... o mai fi, dar nu mai am. Si s-a terminat si melodia. So o sa ma uit la season 2 din Mash, la 6 o sa ma ridic si o sa pap si pe urma... up up and away.

No comments: