Thursday, January 10, 2008

Mmmm...



Poza este de acum 2 sesiuni, de cand imi bateam creierii cu mecanica. Intre timp cana cu vaca s-a spart, din anumite motive fumez Monte Carlo, nu Viceroy, dar esenta a ramas. Toata camera mea este plina de foi, foicele, pixuri, caiete... inca nu am creion, ca am uitat azi de el, dar trecem peste asta.

Nu mai am emotii de incheiat laboratoare. Mai am 2. Si pana la urma ce pot sa imi faca? Sa nu mi le incheie? Ok, am mai facut asta. In anul 5 tot ajung si semestrul 2 preconizeaza o revolutie vizavi de mersul meu la scoala. Ma rog...

So... a cazut altarul... we are good! :D Imediat il construim pe al nostru si asa se duc pauzele mele pe gameclient. Well, due to the fact ca ziua dorm si am activitate cerebrala numai noaptea, nici nu prea as avea ce face altceva in pauze.

Astept...... hmm, iar astept ceva? Punctual si in ordine... Sfarsitul sesiunii sa aterizez la B sau la Sibiu (ca tot nu am mai vazut-o pe Intu' de mult), 1 mai sa ma duc la mare... si o gramada de chestii... nedefinite.

And now back to my AE labs... mother fucker butterfly!

No comments: