Monday, January 28, 2008

Step 1...

Soundtrack: The Fray - How to save a life



Step one you say we need to talk
He walks you say sit down it's just a talk
He smiles politely back at you
You stare politely right on through


Yes, well... totul incepe cu un pahar de cola, o poveste, o... si pe urma? Pe urma intervine orice si nu se mai bea cola, nu se mai sta la povesti, nu se mai...

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night


Da... s-au pierdut si nopti in monitoare intregi de semne, s-au castigat zambete si idei, s-au nascut intrebari si s-au omorat vise...

He will do one of two things
He will admit to everything
Or he'll say he's just not the same
And you'll begin to wonder why you came


Si dupa ce termini de intrebat, iti mai aprinzi o tigara. Mai asculti 2 cuvinte din melodie si te ridici. Si te mai uiti o data. Ultima data. Si la usa te opresti. Si stii ca daca o deschizi si pleci, nu te mai intorci. Ti se spune sa ramai. Si totusi, apesi clanta.

Blogul nu are scop. Sau directie bine definita. O directie vaga cumva exista. Dar pentru linistea nervilor mei, va ramane vaga.

Dar azi, dupa ce am plecat de la lucru, am fost la o pizza cu Mihai si la o poveste in urma careia s-a ajuns la concluzia ca eu nu sunt / am fost umplutura, ca oamenii nu se pot schimba radical (oricat de mult ti-ai dori), ca oamenii de obicei vor exact ceea ce ii raneste mai tare, ca notiunea de "sos dulce" este total necunoscuta tantiilor din galena, ca... ca mi-e dor. Ultima este concluzia mea, trasa in gand, fara legatura cu Mihai. Mi-e dor si atat. Si tocmai de aia ma voi inchide in sistemele cu microprocesoare. Si pana la urma va trece.




1 comment:

Mihai Martin said...

Wow...

Desi nu inteleg multe de aici simt totusi _tenta_ articolului... si e foarte frumos exprimata. :) Oricat de unhapy ar fi. Toate (melodia, starea sufleteasca, ... viata!) parca se potrivesc.
You diserve a big >:D< ;) . Sau macar un 8 la microprocesoare...