Monday, January 21, 2008

Pierdut somn... iar

Soundtrack: Fastball - The Way





Pentru melodia asta VH1 e de vina. Are acel ceva care ma face sa o tin singura in winamp si sa o ascult de 3 ore...

S-a dus dracu' my new year's resolution. Sau resolutions. Si aia legata de bloguri, si aia legata de zambetele MELE care sa nu aiba legatura cu oamenii.

Nu pricep de ce... dar pana la urma nu am crescut mare si, daca intamplator am facut-o, am crescut prost. Sau proasta.

Si sunt prima care isi da seama ca ar trebui sa renunte la oameni care fac mai mult rau decat bine... dar pe principiul "la un moment dat au facut mult bine si au transformat vise in chestii tangibile", oamenii se pastreaza. Si fac rau. Si eu ofer recompense pentru somn din cauza lor.

Nevoie de evadare si pierdere printre betoane bucurestene...

"Where were they going without even knowing the way?... they won't make it home but they really don't care..."

No comments: