Sunday, January 27, 2008

Nu te supara, frate!

Soundtrack: OCS - O idee de milioane



Pentru ca am impresia ca fiecare "mic roman" care a simtit azi nevoia sa joace la 6/49 s-a bazat pe ideea de milioane. 12 milioane. De "euroi, fratica!"

Trecand peste faptul ca eu joc in fiecare zi la pariuri (si din aceeasi gama, aproape in fiecare zi pierd...), nu pricep. Chiar nu pricep isteria asta. Adica chiar nu poate pricepe nimeni ca matematic vorbind sansele sunt infime? Ca atatia bani, deodata, picati din inaltul cerului (sau din visteria Loteriei Nationale in cazul de fata) sunt asa... olecuta fatali? (Da, aici intram in filozofiile mele legate de Universul care isi cere drepturile daca si ofera ceva).

Si cel mai tare ma apuca dracii cand vad cate un parinte care taraste dupa el cate un kinder de 2-3 ani si il pune sa traga numere din "bolul fermecat"... si cand tipa la el ca "AM ZIS 1 NU 3!!!". Pai frate... de unde draci sa stie bietul kinder care nici "mama" nu zice bine ce e 1 si ce e 3? Si de ce sa ii pese lui de 13 milioane de euro? El e fericit cu masinuta lui de 4 lei.

Nu cred ca vreau sa imi plang de mila ca genunchii mei sunt juliti dupa 5 ore jumate de stat pe ei pe scaun (ca sa si vad ce fac, ca eu sunt mica si tejgheaua mare)... ma gandesc la tantiile de la agentiile cu traditie care probabil au facut intr-o ora incasarile mele pe toata ziua... dar sa mor eu ca imi vine sa ii bat pe toti care cred ca 6/49 o sa ii faca fericiti.

OK, e si categoria de oameni care joaca la loto din 1900 toamna, care se distreaza si la care a devenit obisnuinta. Dar aia care vin pentru prima (si probabil ultima) data ca "e report" ma calca pe neuronii din ce in ce mai putini... si din ce in ce mai tare!

GET A LIFE PEOPLE!!!


Later edit: Multumiri si plecaciuni inspiratiei cetateanului / cetatenilor din Bucuresti datorita careia duminica viitoare eu nu ma voi sinucide la lucru.

4 comments:

Mihai Martin said...

Mie daca nu mi-ar fi urat (si lene :P) as mai pune cate-un bilet la magicul loto. Fara a ma gandi, calcule, etc. Si ara mai multe numere, combinatii, variante multiple sau ce-o fi. Nope. Un simplu bilet, cel mai ieftin... :P Daca e sa fie.. sa fie! Daca nu.. Nu mor.

La fel la pariuri.. unde parca imi vine si mai tare sa pun, ca acolo chiar consider ca mai cunosc cate ceva. Iarasi, fara a consulta 100 de statistici... astia cate goluri au date acasa etc. Doar de placere...

Dar intotdeuana cand ma vad trecand pe langa un ghiseu... n-am chef sau mi-e urat sa las banii aia din mana. :P

Eh well... EU ratez cele... 12 milioane ai zis?

Liana said...

9.5 milioane euro. net. dar s-a luat. mai stai si tu pana pe la vara pt un premiu infernal.

Mihai Martin said...

O... relaxat! N-o sa-mi tin respiratia.

Am uitat sa precizez ca niciodata n-am pus vreun bilet?

Liana said...

Nu, nu ai uitat :P :)