Tuesday, April 22, 2008

Am blog, ba! Hai la tequilla!

In cautarea mea infinita dupa a Continentalului pagina (smiley cu plecaciuni, Di) am ajuns si pe al JobShop-ului site (pe care l-am promovat si eu in perioada cu pricina). Si la categoria "ne sustin" am vazut un nume de genul Tomata nusht cum. Ooook... hai ca suna haios, sa vedem ce debiteaza Rosia respectiva. Din click in click am dat peste uluitoarea informatie (probabil doar pentru mine a fost o noutate) ca exista categoria de oameni care se (auto)intituleaza Bloggeri de Timisoara. Care bloggeri de Timisoara ies la Tequilla si interactioneaza.

I mean... COOOOOOOOME ON! Ok, pe vremea cand inca exista forumul Vama Veche (si Vama Veche for that matter) ne adunam si noi la o cola, o pizza, o... ne luam din diverse colturi ale tarii si o seara interactionam. La concertele OCS oamenii care scriem pe acolo ne intalnim, ne pupam, ne intrebam de sanatate, interactionam.

DAR... si (fostii) forumistii VV si cei OCS au ceva in comun, un punct de plecare, o... chestie acolo. Categoria bloggerilor de ... mi se pare putin cam... vasta ca la un moment dat cineva sa nu se ia de par. Adica daca Gigel scrie Heil Hitler la el pe blog cum naiba il suporta Gogu o seara intreaga la tequilla cand Gogu e evreu?? Ok, comparatia a fost fortata la extrem, dar I am trying to make a point here.

Mi se pare aberant. Mega aberant. Si lame si lifeless, dupa cum zicea aceeasi Di.

Fraaaate!

2 comments:

Anonymous said...

ei sunt bloggeri de tm : http://www.flickr.com/photos/ovidius/sets/72157604640856590/

run as fast as u can :))

Liana said...

Nici nu vreau sa stiu de unde ai gasit linkul :))