Sunday, April 20, 2008

Fuck off and die

Aseara pe la 11 trageam de sor-mea sa plecam naibii acasa, ca mi-era a dormi, parca presimtind ce va urma. Buuun. Dar cum ce mi-e mie a face nu corespunde cu ce se intampla (de obicei) am adormit pe la 5. Pe la 5 jumate m-am trezit. Pe la 5:45 am adormit iar. Ca intr-un final la 6:15 (cand a sunat bestia de ceas) sa ma dau jos din pat injurand, coborand toti sfintii (ca tot sunt Floriile) si intrebandu-ma de ce tre` sa lucrez chiar eu, chiar azi. Doar ca daca nu ma dadeam atunci jos din pat, azi multi oameni si-ar fi ratat sansa de a castiga marele premiu la 6/49 (smiley care ridica sictirit o spranceana), tanti care a bagat o suma de 4 cifre (suma noua, da?) la susnumitul miracol 6/49 nu ar fi avut cu cine sa se certe pentru 10 bani (adica 1 mie din aia veche) si nu as fi observat ca pana la urma primavara a dat din coate si s-a impus. Eh, all well except for me... si da, mi-e rau. Continuu. N-am nici cea mai vaga idee de la ce ar putea fi [adica mananc lately, iau calciu, nu mai beau (atata) Cola, nu mai fumez (atat de) mult dar mi-e mai rau ca pe vremea cand faceam toate alea invers... poate ar trebui sa ma intorc la bunele obiceiuri], nu ma stresez sa aflu... dar tot ce ii cer universului este 1 noapte intreaga de somn. Neintrerupt de stari de rau, de telefoane care suna aiurea, de maidanezi care se bat, de cretini care se cearta, de lumina de la becul de pe strada care imi bate direct in ochi, de... Astenia masii!! x(

(Later edit: Titlul initial era "Drop dead and die" ... oboseala probabil. Multumiri Ambasadoarei care a atras finut atentie :D)

3 comments:

Ambasadoarea said...

Tarziu a venit astenia pe la tine, eu deja is vindecata;)

Am o prietena care s-a lasat de fumat vreo cateva luni si care spune ca toate relele pamantului s-au abatut asupra ei din cauza asta(cosuri, pete,pofta maaaare de mancare, alea alea), drept pt care, ca un om ce isi cunoaste prioritatile, a revenit la...normalitate;;)

Titlul articolului m-a dus cu gandul la o replica geniala din Closer - "fuck off and die". L-ai vazut?

Liana said...

=)) Da. De fapt, aia trebuia sa scrie acolo si numai acum am vazut ce scrie de fapt.

Ambasadoarea said...

:))