Wednesday, April 02, 2008

Ce faci de summit? Ma duc la bazin :D

Asa, cica ieri a aterizat Bush in Romania. Informatia mi-a ajuns pe la ureche dar, sa imi fie scuzata ignoranta, nu ma intereseaza. Bush este unul din oamenii care nu imi provoaca decat reactii adverse (rar, atunci cand am nevoie sa imi vars nervii pe cineva si imi "iese" in cale).

Dar nah... am vazut masinutele pentru summit aliniate frumos in fata urateniei aleia mari (Casa Poporului) asa ca trebuia sa aduc vorba si despre summit in blogul asta.

Partea interesanta (pentru mine) vine abia acum. Cand comunic populatiei, mapamondului, galaxiei (etc etc etc) ca am fost la bazin. Si nu, nu m-am inecat. Si cred ca maine o sa am o febra musculara de o sa ma misc in reluare... daca tot nu doare in reluare.

Si mi-am primit prajitura geniala. Pe care nu stiu cum o cheama dar numele ei va ramane "prajitura geniala". Impartita frumos cu inca 3 muritori. Carata de undeva de la limita olteneasca a judetului.

Si am scapat si de examen azi... asta din categoria "careful cat de tare injuri un muritor de-a lungul timpului ca s-ar putea sa ajuga in spital".

Si fara categorie... ma duc sa dorm.

No comments: