Tuesday, April 22, 2008

It happends again

Imi plac sarbatorile. Casa miroase a cozonac, parca e putin mai multa lumina ca de obicei. Anul asta clar vor fi mai multe zambete decat de obicei. Deci sarbatorile ok. Cu papa bun, cu program dat peste cap (nu ca in general ar fi normal), cu... ok.

Ma omoara in schimb piticii curatatori ai mamei. Fraaaate, e regula. Inainte de fiecare chestie mare in calendarul ortodox (a se citi Paste si Craciun) o apuca toti dracii curataciosi. Adica o apuca mai des, dar la faza asta nu poate fi ignorata. Si incepe. Ooooo, da. De covoare am scapat usor. Cu biocarpet si aspirator, ca "le doare". Geamurile am refuzat sa le spal. De 10 ani numai eu spal geamurile, indiferent de ocazie. Am lamurit (si nu prea) instanta parinteasca feminina ca sunt ok, ca nu au nimic, sunt CURATE femeie! Le-am spalat acum 2 saptamani, remember? Ce naiba? Vrei sa te transformi in tanti aia maniaca de la parter care le spala o data la 2 zile??? Revino-ti!

In semn de protest fata de piticii mamei care au decretat ca a mea camera trebuie reinventata ... am facut una bucata uragan in ea, am lasat tot ce a insemnat foaie, caiet, chestie (in)utila pe pat, pe jos, pe... si am plecat la bazin (de unde a rezultat una bucata febra musculara). Si cica pana maine tre` puse in ordine, frumos, ca am fost trecuta pe ignore.

De unde rezulta ca eu am o problema maxima in acest moment... ignore-ul se va rezolva. Dar eu pe ce dorm in noaptea asta???

4 comments:

Ambasadoarea said...

Sa vezi ce distractiv e sa ai o firma de curatenie si sa te frece toti la cap cu telefoane in saptamana mare si sa nu mai stii unde sa te imparti... Ca sa nu mai zic de casa mea cea horrorrrr, ca de!, paradoxul e la el acasa si ar fi chiar prea de tot sa am si eu o casa curata:)

Liana said...

=)) Foarte tare asta.

Auzi... nu vrei sa trimiti firma ta si la mine? :D

Dan M said...

:))
e o chestie verificata,casa instalatorului are tevi sparte, a electricianului are prize arse, si ala cu calculatoarele are windows crapy si antivirus ne updatat de o luna de zile
=))

Liana said...

Pai da... ca se ocupa de altii si ale lor le lasa pentru ... candva