Saturday, April 05, 2008

Prea mare dezordine

... la mine in camera, that is. Adica pana acum nu ma deranja. Imi place dezordinea. Se potriveste cu dezordinea obisnuita din capul meu. DAR azi (acum 5 minute) cautam niste ate. Pentru ca acum 1 luna am promis o bratara unui cetatean care in ultima luna a promis de multe ori multe lucruri si s-a tinut de cuvant. Eu am promis un singur ceva ... si oac!

Eh, ideea ca e prea mare dezordine s-a nascut din ideea ca stiu ca am ate de culorile alea (long live Ruxi) doar ca nu am nici cea mai vaga idee unde sunt. Drat!

Asa ca la noapte (sau cand oi ajunge acasa) se face ordine. Clar. In tot. Mama o sa dea pe spate maine cand se intoarce, eu maine o sa am cearcane DAR hopefully maine omul isi va primi bratara. Partial pentru ca o merita. Partial pentru ca am chef sa fac bratari (a venit vara). Partial pentru ca... ok, doar atatea partiale.

So... wish me luck si acum am zburat la lucru.

No comments: