Sunday, April 06, 2008

What pisses me off right now

... As avea nevoie de o subtitrare. A mea, la mine. Pentru ca am senzatia ca vorbesc intr-o limba pe care nu o mai inteleg nici macar eu. Si nu e bine.

... Nenea responsabil cu robinetele de la nori iar s-a imbatat si / sau a fost concediat. Si tenisii mei ce vina au???

... Mi-am gasit pelerina de ploaie. Dar tot nu mi-am facut ordine in camera.

... Daca ploua... well, ploua. Dar nu simt nevoia sa ma imbrac in alb.

... Imi vine sa ma urc intr-un tren si sa ma duc. Far far away, sa imi pun cortul in that far far away place si sa ma intorc peste 2000 de ani. Sau ceva.

... E "genial" sa lucrezi duminica dupa-masa. Nici macar nu ti se strica toata ziua.

... Cine ma cunoaste, stie ca imi place sa dorm dimineata. Mult. Cat mai mult. Mai ales daca nu dorm mult noaptea (lucru din ce in ce mai frecvent). Cine ma cunoaste si mai bine stie ca nu e recomandat sa ma trezeasca "just for fun". Si totusi azi mi-a sunat telefonul de 7 ori pe motiv ca "eu m-am trezit" ... bravo tie! ... "vroiam sa te trezesc si pe tine!" ... god damn hippie! (aici ar veni smileyul ala purpuriu care scoate fum pe urechi)

... N-am mai pus de mult o melodie pe blog...

... Ma duc la lucru (smiley care ofteaza)

No comments: