Wednesday, April 09, 2008

Spring began :)

Citeam ceva acum cateva minute. Si de aici mi-am adus aminte sa ma vait. :)

Deci azi... zi geniala. Primit cafea (ok, la o ora infernala de baut cafea dar cum eu inca dormeam la ora aia ... a fost mai mult decat binevenita), fost la scoala (a se vedea postul anterior pentru reactii la asemenea sport extrem)... m-am ratoit la mama in K... deci o zi buna per ansamblu. Mai ales ca (smiley cu plecaciuni) am fost scutita sa traversez orasul pe jos. Adica nu am uzat bunatate de talpa de tenisi.

Undeva intre casa si bazin (pe la chioscul de Fornetti sa fiu mai precisa in detalii) a sunat telefonul. Nu oricare. Numarul nou pe care il au foarte putini muritori (si Limpi a avut azi o problema cu el cand i-am dat apel). Deci extrem de putini muritori. Nu pentru ca ar fi cine stie ce mare secret, doar ca mi-e lene sa anunt toata agenda ca mai posed un numar mobilicos. Pe care il folosesc oricum pentru comunicare cu mama si cazuri de urgenta maxima. Am deviat. Deci pe numarul meu nou si cvasinecunoscut suna una bucata idiot. Care idiot (neidentificat de mine nici pana in momentul asta) stia exact cu cine vorbeste. Si nu s-a exprimat chiar academic.

Ok, dupa ce eu am tremurat pana la bazin (de nervi, ca la cata bataie mi s-a promis in ultima vreme deja nu ma mai impresioneaza asemenea chestii... si oricum nu a fost vorba de asa ceva), sor-mea si-a sacrificat si anume ceva credit si a lamurit omul ca inainte sa sune muritori ar trebui sa isi revizuiasca comportamentul. Sau limbajul.

Deci oameni cretini, frate! De ce nu pot fi si ei normali si sa isi verse frustrarile in chestii constructive? Sau sa le inece in bere / votca / spirt? Nuuuu! Hai sa stricam ziua plina de soare si zambete a Lianei! Damn hippies.

Ok... a fost bazin. Fun. Fun. Fun. Treaca de la mine ca dupa 2 ture de bazin mare si vreo 10 carcei am aterizat in ala mic de unde am refuzat sa mai ies 2 ore. Oricum am febra musculara si de acolo.

So... aviz amatorilor. Anuntati lumea in stanga si in dreapta ca daca e soare si fain afara va apuca toate depresiile cunoscute, necunoscute, inventate, neinventate... ok, toate depresiile posibile. Poate asa scapam de ei :)

2 comments:

miki said...

bine de stiut ca idiotii nu au o problema personala cu mine! daca suntem mai multi, poate facem o revolutie!

Liana said...

Hahaha! M-am gandit si eu la revolutie. Doar ca mi-e frica de faptul ca, desi suntem multi, idiotii ne depasesc numeric.