Sunday, April 13, 2008

Life starts every Monday

Sau... viata incepe in fiecare zi de luni. Mai scrisesem candva un blog cu titlul asta, pe vremea cand casuta mea se numea 360.

Deci, doare. Inca. Prea tare. Oftez. Dap, doare, nu e o iluzie. Habar nu am ce realizat cu asta, in afara de o tristete infinita. Ma scarpin dupa ureche si totusi nu ajung la nici o concluzie. Daca are cineva un raspuns, sa mi-l spuna si mie.

Ok, that was not the point. The point was ca viata incepe in fiecare zi de luni. De exact 18 minute este luni. Deci hai sa vedem.

Viata mea... mai dezordonata decat camera (nu, mama nu are aces la blog sa imi tina teoria teoriilor prin care intre cele 2 dezodini exista o legatura divina ... bla bla bla).

Incepand cu cele mai usoare chestii... maine se reinstaleaza maria sa windows-ul si se vor sterge toate chestiile care se numesc seriale, torente de seriale, orice este inutil. Cat va dura procesul de reinstalare, in camera se face ordine, se vor repune pozele pe dulap, se va... lianiza.

Si pe urma... well, am ceva vagi idei in ce directie vor bate degetele mele tastele maine seara. Si cum imi va arata vara, daca am un gram de noroc. Si de vointa.

Si totusi ... ceva imi spune ca tristetea si missing-ul vor ramane acolo. Dar sunt ale mele. Si nu numai.

Buna dimineata.

5 comments:

Ambasadoarea said...

Nici n-o sa-ti dai seama cand a disparut tristetea, I mean it;)

Neatza:)

La Micro-Oaka said...

priti post. foarte ordonat ;)

Anonymous said...

Liana, hai sa fim practici! Serios! Stiu ca blogurile de multe ori exista pt.ca sa fie expuse orice aberatii, dar aberatiile astea dau apa la moara la tristeti. Si nu o spun ca si critica, ci ca si observatie. Propun ca noaptea sa fie dedicata somnului, si ai sa vezi cum psihicul isi mai revine. - Plus ca, mama ta are dreptate cu cele 2 ordini. O ordine exterioara declanseaza pe cea interioara.
Mainile mele miros a cauciucul de la manusile cu care spal vasele.. E deprimant, dar am facut ordine. :)
Te pup si ai grija de tine! Dani

Anonymous said...

Real story : maria sa windowsul nu s-a mai instalat (diana a uitat si pana marti la ore 11:43 a.m sa intrebe de dvd-uri); hunedoara a fost jumatate in bezna; in rock extra-mega-cocalari si tipe ultra-mega-giga-extraordinar-infint-de-proaste...oridine in viata... putin probabil....

nistor zicea ca dezordinea e viata si in momentul in care va fi ordine deplina universul va muri...nu stiu daca voua v-a spus povestea cu urcatul unui deal de noroi...tu existi prin incercarea ta de a te catara si de a petrurba mediul din jurul tau si cu cat faci mai multa mizerie/dezordine cu atat e mai certa existenta ta in spatiu...probabil aici urmau niste chestii fizice si teorii complicate, dar ideea e ca atat la propriu cat si la figurat, ordinea si linistea inseamna moarte :)

Liana said...

@Ambasadoarea: yes, I know, it takes time. :)

@Dana: ordonat si cu greseli gramaticale (aka cuvinte mancate) pe care mi-e lene sa le editez :))

@Dani: Da, stiu ca mama are cateodata dreptate. Si mai stiu ca noaptea oamenii normali dorm. Teoria este ok. Practica ma omoara, ca pe orice inginer normal :)

@Di: Ma, Nistor se pare ca si-a imbogatit cu anii cultura povesticioasa. Dar nah... :)