Thursday, April 10, 2008

3:43

Asta acum, la inceput. Am de gand sa scriu maxim o tigara. Adica pana cand se termina. Peste maxim 5 ore s-ar putea sa fie nevoie sa ma trezesc...

Productivitatea maxima a unei zile se obtine daca intr-o ora rezolvi toate (dar absolut TOATE) chestiile pe care le-ai amanat de cand a inceput saptamana.

Ziua faina se defineste cu un pachet de tigari fumat in multi, cafea bauta (la 7 seara, dar treaca de la mine) din pahare de carton, ca in filmele americane, zacand pe trepte (in lipsa... sau imposibilitatea, ma rog, zacerii unei borduri), mistouri amicale si rasete multe, un hanorac cu Coca Cola luat mai mult decat ieftin si o matza ciudata.

Zambetul fals se afiseaza in momentul in care apare un cetatean cu care nu ai cum sa nu interactionezi (desi merita apelative naspa) pentru ca, daca te obosesti sa citesti mai jos de serie, o sa ii gasesti numele pe CI-ul personal. Si pe urma ti se face rau si oamenii sunt nedumeriti pentru ca 10 minute cat a durat tigara ai zambit mai mult decat frumos si convingator.

Woof - woof-ul a fost un "ceau" din varful buzelor (aruncat din inertia "mama m-a crescut civilizat si m-a invatat sa ii salut pe oamenii pe care stiu cum ii cheama") si nici macar un sunet in plus. Fuck off, die, get the hell off my planet.

Foamea se calmeaza la 12 noaptea cu 1 pittburger jumate, mancat pe capota unei masini care acum 2 zile era curata. Fast foodul o sa ma omoare dar pana la urma si respiratul asa ca imi pasa la fel de mult ca de summit.

Nedumerirea incepe intre 2 replici din 3 ore de ele.

Maine ... azi... poate Alba si un poate si mai mare Cluj.

Si vine Limpi.

Si mai am 2 fumuri de tigara. Si absolut nici o logica in ce am scris aici. Dar e ok.

A, da! Danul... foarte faine pozele :D

4 comments:

Ambasadoarea said...

Foamea nu se mai calmeaza niciodata dc esti la diete:((

Dan M said...

/:)... :-?... /:)

Liana said...

Nu am tinut in viata mea diete. Ma mai pune mama din cand in cand la cura... de ingrasat :D

Dan M said...

aaaaa... poate sunt eu mai prost... sau incult? e o dieta, doua diete, nu?
deci cate dieta, deodata, trebuie ca sa-si faca efectul? slabit/ingrasat nu conteaza... s-ar putea sa nu procedez eu cum trebuie :)