Friday, December 07, 2007

1:40

Bun, deci de la ora 8 sta chestia asta deschisa. Si java. 2 chestii mari si albe. Care ar trebui umplute cu ceva. Dar capul meu este un mare gol si incep sa cred (and be scared of it) ca imi place. Senzatia de degeaba si de leguma. "I want to feel sorry for myself, I want to blaim it on everyone else" ... macar mi-am canalizat energiile in gasirea de cadouri. De ziua lui Limpi, de Craciun, de ... e uimitor ce poti face de pe taste, stand amortit pe scaun. Azi imi reneg patul. Care miroase a cirese... Dar nu il vreau. Am fugit din el repede azi, incerc sa ma intorc cat mai tarziu.

Camera miroase a cafea... cafeaua nu e terminata, dar azi... azi mi-a trebuit cafea. Tare si dulce. Dar acum ma enerveaza mirosul de cafea, asa ca incerc sa il acopar cu fum de monte carlo... but maybe it's just in my head.

Si maine... maine rock. Azi mi-a fost lene sa ies din casa. Si frig. Si din nou lene.
Si monitorul de blog nu mai e alb. Java... that is another story. A sad one.

1 ora si ceva mai tarziu, o bataie la table de la Seb... java nu mai pare asa infioratoare, dupa spusele lui Flaviu. Flaviu nice guy, makes java seem friendly, nu nenea cu batul.

Acum o sa dorm. (acum ala e relativ...)

No comments: