Tuesday, December 25, 2007

Ho ho ho

Anul asta am spart monopolul lui "domn domn sa-naltam". Asa ca am trecut pe Mos Craciun (varianta extinsa... habar nu aveam ca "Mos Craciun" are 4 strofe... oh well), 3 pastori si afonia de "deschide usa crestine". Da, suntem afoni. Da, we suck at singing. Dar de atatia ani oamenii s-au obisnuit. Si noua ni se pare ca sunam din ce in ce mai bine. Not true. Bine, sunt si oamenii care ne-au vazut prima data... gen parintii lui Binus (da, Binus, nu Ionut, nah!) sau parintii lui Dex si sunt curioasa daca la anul vom mai avea acces in respectivele case :D

Dar a fost fun. Trecand peste momentele in care era sa vad modelul treptelor Laurei si al trotuarelor din OM mai in detaliu decat mi-as fi dorit, it was sooo fun.

Din categoria faze memorabile sau "dati-ne o balta si 2 bate sa dam cu ele in ea":

- Bai, unde e Demeny?
- S-a implantat la buna-sa! (asta eram eu, normal)
- Eh, se implanta si el unde poate! (asta era Di)

Si dupa colindat parinti si strazi am ajuns la Radu. Care Radu avea Metaxa. Si Irina stie sa faca cocktail-uri bune. Si Cola. Si Uzo (god damn hippie Uzo). Si muzica. Si s-a lasat cu dansat (ergo eu am o cvasifebra musculara acum) pana cand statia lui Radu a zis ca ajunge. Asa ca am jucat mima. Si un bistabil nu poate fi mimat. Sau oricum, poate fi mimat greu si oricum nu ghiceste nimeni. In aceeasi categorie bagam "amoniacul". Dar se poate ghici "contrast" :) si "cimbru". si "latex" ... si... si a fost fun.

Si I matter. Si again a fost fun. Si eu imi savurez starea de mahmureala rezultata din cola si aterizez in pat ca cica peste 2 ore urmeaza tura de colinde. Si poze... cand o sa le reunesc de la cetateni.

12 comments:

Dan M said...

bistabil e usor :D

Liana said...

nah sa ma inveti si pe mine sa mimez asa ceva >:P

Dan M said...

doi=bi... si stabil e super easy... legi "les mots" si rezultatul e evident;)

Anonymous said...

pb a fost cu "stabilitatea" aia...:p

Liana said...

dupa metaxam, tuica, uzo si nenumarate feluri de vin de unde atata stailitate? :))

Dan M said...

:)) atunci instabilitatea e si mai usor de mimat...:) noroc cu antonimele

Liana said...

bine ca esti tu destept :p

Mihai Martin said...

ummmm... Mos Craciun? =))

oooo..si noi neam gasit valente noi anul acesta. de la 'domn domn' am trecut la 'trei pastori!' Woo-hoo... suntem buni!

:(( ba nu suntem si am si filmat ca nu. poate de-aia se uitau profii aiurea la noi :| (da, inca am mai mers la profi - si la fiecare a trebuit vreo 2 sa fie convinsi :P)

:))))) si vad ca dan mi-a luat-o in fata. bistabil E usor :P - faptul ca v-ati gandit la el.... e priceless :D Unele lucruri nu se pot cumpara; pentru toate celelalte... :D

mi-e dor si mie de mima... :(

Dan M said...

I am quick, aren't I? :P ;)

Liana said...

@Mihai: diana / seb sunt priceless. si data viitoare hai cu noi cu colinda... desi nu mai garantam mima :)

@Dan: da, draga :P =))

Dan M said...

:)) :| /:)
waaaait a minute... that is not even funny >:P
but still I'm quick... pe bune ca I'm quick... de ce nu ma crede nimeni?:-s

Liana said...

but we do belive you >:D<