Friday, December 14, 2007

Sens - less

Ma chinui de cateva zile sa fac un soi de retrospectiva a lui 2007 si nu sunt in stare. Nu pentru ca nu as avea ce spune. Fata de ce se prefigura a fi, 2007 a fost ... surprinzator. Din multe puncte de vedere. Genial, din altele. In nici un caz plictisitor, cum il catalogasem la inceput. S-au intamplat o gramada de chestii, o gramada de oameni (daca lui Seb i se pot intampla scaune, mie de ce nu mi s-ar putea intampla oameni?), s-au...

Si ma ameteste sa ma gandesc la ce a fost 2007. Ma sperie sa ma gandesc la ce va fi 2008. Sau ce as vrea de la Mos Craciun. In mintea mea este o idee prefigurata. Dar ramane in coltul mintii, facandu-ma cateodata sa zambesc. De cele mai multe ori sa oftez si sa ma razbun pe cate o piatra care imi este in cale. Si... uhm... da.

Asa ca imi doresc de la mos craciun un munte care sa se poata muta pentru limpi, o metamorfoza in "internet person" pentru seb, puterea de a face oamenii cretini sa muteasca pentru di, o chitara rosie pt ramico, TIMP pentru radu si omul cu masina zambareata, un cangur prietenos pt grinch (chiar daca a furat craciunul), o licenta prietenoasa lui dan ... iar mie ... un loc in primul rand sa see all this happening.

5 comments:

Anonymous said...

vai multumesc >:D<, cadoul nostru de craciun eintentia ta :D, si ce frumoasa ar fi lumea daca s-ar intampla totul cum spui, Louis Armstrong si A wonderful World vor fi mici copii sau Copy dupa noi :D..danke din nou si toate cele necesare si suficiente de mos craciun PT Lianaaaa >:D<

Liana said...

probabil ar fi plictisitor sa traim intr-o lume perfecta. sau sa fim perfecti. de aia eu vreau... bucatele de perfectiune. cate una mica pentru fiecare :)

Dan M said...

Multumesc >:D<. I hope it will be that way.:)

Anonymous said...

la di sa mai adaugi si "puterea de a face oamenii cretini sa munceasca pt di" pt ca di e coordonator la prezentariile de companii de la job shop si ori muncesc oamenii cretini pt di, ori di nu o sa mai doarma/manance/meraga la shushu o saptamana..... (asta era o paranteza ca sa ma laud ca am task pt JS)

Anonymous said...

Dianaaaa , macar shushu mai fa :((, in rest felicitari cu consecintele de rigoare, si Liana de ce sa nu fie perfecta lumea asta ?? vezi daca ar fi perfecta nu am mai merge la shushu ..dupa bere ;;)