Wednesday, December 19, 2007

Limpi 23

Din categoria "La multi ani, Limpi"... Cu 3 zile mai tarziu. Dar mi-a fost lene. Si am jucat rent in disperare de cauza. Adica eu am de facut proiect in java, imi pic gratios anul si eu joc rent. Whatever.

Timisoara... well, am dormit. :) Da, trebuie subliniat. In Timisoara am dormit si am mancat. Am ajuns inapoi acasa, s-a dus naibii si somn, si mancare, si tot. Si nu stiu exact de ce. Timisoara a fost kindda fun. Kindda cold. Kindda ... a fost bine...

Putine (foarte putine) poze de la ziua punkerului cu o mai noua creasta... aici

2 comments:

Alexandra Sandu said...

din combinatia "la multi ani" si "am dormit" mi-am amintit o petrecere de ziua mea la care ai adormit pe o bancuta... mi-e dor de tine si te imbratisez cald si fericit.

Liana said...

hihi :) i remember that :) >:D<