Sunday, December 02, 2007

Deviatii din Mihai

Din OM pana in rock e mult. Mai ales daca ocolesti pe la MOL. Sau OMV. Sau ce ma-sa de benzinarie e acolo. Deci e mult, am stabilit asta. Si pe strada trec oameni. Care se uita ciudat la tine. Partial pentru ca e decembrie si ai blugi taiati. De fapt, cred ca din cauza ca decibelii sfidau orice chestie a bunului simt. Si raneau timpane. Ale lor. Ale mele. Ale lui.

Deci din OM pana in rock e mult. Mult timp de certat. Din cauza lui Mihai. You would think ca te-ai certa cu prietenul pe atata distanta din cauza Mihaelei. Sau a oricarei Gigici. Sau a unui Mihai / Gigel care sa afecteze existenta TA. Nu. Mihai in cauza este all in my face afectand viata LUI, fara ca eu sa am idee cine e Mihai (dar l-am catalogat drept retardo si individ fara viata si scopuri). Din Mihai s-a deviat. S-au spus prea multe. S-au tipat, sa respectam adevarul adevarat. Ca in final sa inchid sec telefonul pentru ca ... ma saturasem. Ne calmasem. Dar orice incercare de a purta o conversatie normala era falsa si... si nu pusca.

Deci una peste alta, nu ne place de Mihai, uram Timisoara si tot ce implica ea. Si oamenii care just feel sorry.

Un mare whatever si ma duc totusi in rock. Fara cifre octanice totusi in seara asta. Pentru ca as putea pune pariu ca mahmureala va respecta legile lui Murphy si va aparea exact maine, cand tre` sa ma duc la lucru, cand imi vin sefi, cand... Oh well... Life's a bitch. And then you die. Dar nu, nu ala e singurul lucru bun al vietii. Fucking emos.

No comments: