Friday, December 28, 2007

Friday I'm inlove



Asa. Azi am fost tanti doamna profesoara care habar nu are sa explice. Lucru care in esenta lui explica motivul pentru care nu am facut modulul de pedagogie. Sunt o profa naspa. Nu am rabdare si daca EU (adica... eu, nu oricine, da?) stiu ceva mi se pare ilogic ca muritorul din fata mea nu poate pricepe. Fundamental gresit... dar am scris eu la un moment dat un blog despre complexul de superioritate de care sufar.

Pe urma... got home. Nervi pe netul care mi se da cu lingurita si cu restarturi. Pus muzicuta in urechi si plecat in rock. Socat 2 oameni pe drum. Am descoperit magia muzicutei in urechi, a clipurilor propri (ca tot aveam o discutie cu Seb pe tema asta) si a dansatului pe strada, de nebuna, in timp ce merg.

In rock a aparut degetul lui Seb. Cu Seb atasat, dar azi e personaj secundar... cel putin pasajul asta. Degetul mare de la mana dreapta al lui Seb, acum cateva zile, a avut o ciocnire involuntara si neregulamentara cu dulapul. Dupa aceste cateva zile, degetul si-a adus aminte ca trebuie sa fie si dureros, daca tot e accidentat. Si sa se umfle. Si sa se invineteasca. Asa ca la ora 10 posesorul degetului o invita pe Diana intr-o plimbare romantica la doctor. Si asa degetul a ajuns la urgenta. De la Urgenta (where the finger skiped the line) in ceva cabinet de la cardiologie. To make a long story short ca sa nu ma pierd in detaliile pe care le-as putea incurca, degetul accidentat acum cateva zile, astazi invinetit si umflat a fost vazut de 3 doctori, i s-au facut raze si a fost invelit simpatic (impreuna cu o parte considerabila a mainii sa nu care cumva sa se simta singur) intr-o fasa elastica, dupa ce in prealabil i s-au aplicat multiple straturi de lidocaina.

Buuuun. Si asa ajungem la partea in care, dupa ce eu (evil me) am facut misto impreuna mai mult sau mai putin cu Diana de Seb si nevoile lui de a ajunge la Urgenta, apare Dex cu intrebarea "Ce p*** mea ai patit, ba?" ... Eh, si de aici vine partea pe care eu o cenzurez, facand doar ceva comentarii. La modul... Nu tin neaparat sa side with Seb, dar in faze similare Diana is siding with Limpi so, de dragul simetriei, I'm siding with the finger si posesorul lui. Si they looked kindda funny from the outside fighting about... about what am pierdut. Dar pe de alta parte I know how it feels to be on the inside si sa vrei sa pui in cap o masa din rock (si e grea, pentru cine nu stie) muritorului din fata ta care, dupa ce ca NU intelege de ce te agiti, mai si pune fete si face comentarii acide.

Trecem gratios peste dracii cauzati de noua generatie si in special sor-mea (iar complex de superioritate, mi se sopteste in casca), trecem peste Diana care a inlemnit la semafor desi era FRIG si nu venea nici o masina si ne intoarcem la dansatul pe strada, la realizarea ca chiar mi-e dor de Limpi si in final acasa.

Unde acasa tot net cu lingurita am.

No comments: