Tuesday, December 04, 2007

Chestii instant si rosu

Deci blog cu 2 parti.

1.
Am fost cu mama in K la cumparaturi. Si am cumparat. Ma rog, cumparand noi chestii mi-au sarit in ochi diverse chestii. De la supe instant la pizza pe care numai o bagi la microunde (si care e naspa intre noi fie vorba), spaghete almost gata facute, cartofi prajiti care se frig in 2 minute. Asta numai din cauza mariei sale mama, care mi-a explicat ca vrea ciuperci cu maioneza. In mintea mea (de copil retardat se pare), ma gandeam ca o sa cumpere ciupercile la kil, oua, ulei si va presta una bucata maioneza dupa ce va curata / fierbe ciupercile in prealabil. Nu. Ideea mamei s-a rezumat la ciuperci gata curatate si fierte, la borcan, si maioneza. Tot gata facuta. Tot la borcan. Chestie care ma calca pe nervi. Era vitezei, a lipsei de timp... dar do I ask that much daca vreau mancare GATITA nu scoasa din conserva / cutie / punga si bagata la microunde? God damn hippies!


2.
Mi-am dorit fffffff mult timp sa fiu roscata. Ceva mai mult decat mi-am dorit sa fiu bruneta. Intr-un final (ne)fericit, chiar am reusit. So I got red. Acum nu mai vreau. Imi doresc satenul meu, ca tranzitie pana la albastru. Asa ca operatiunea "hai sa stau juma' de ora la raionul cu vopsea sa ma hotarasc" a fost demarata. Si incheiata cu succes. Si am ajuns acasa super happy ca I will no longer be red. Dar guess what! Dupa ce am vopsit (again) baie, prosoape, blugi (jur ca nu o sa imi iasa niciodata vopsitul home made) si nu in ultimul rand parul... sunt tot roscata! Fuck it! Adica nu mai e rosu-ul ala isteric, e ceva mai inchis. Dar trebuia sa fie un maro simpatic, simpatic de tot. Dar nuuu! Acuma e incapatanarea parului. "Lasa ca-ti sta bine rosie" zise my not hot anymore boyfriend (conform unor teorii). Da, ma, da! Dar cu depresia mea toamna - iarna ce fac? God damn hippies!!!

Si ca epilog... ma dor rinichii. Asa ca stau in pat, cu laptopul pe masuta de papat in pat, cumparata special pentru seri in care imi reneg biroul. Si ca sa taca mama, la mine in camera este ordine. And I mean ORDINE. Si am pahar nou cu coca cola. Si vreau un rinichi prefabricat. Damn hippies x(

No comments: