Tuesday, December 04, 2007

Deci da



And then she smiled.

Nu mai e nici un secret, pentru nimeni, ca trec prin major depresie toamna - iarna 07-08. Dupa o analiza completa a evenimentelor care au dus la inecatul meu in deprimare si ceva cifre octanice acum cateva zile am ajuns la concluzia ca nu ne place de mine asa. Si am ajuns la concluzia ca toate depresiile mele postvaratice au inceput in ziua in care mi-am afisat rosul podoabei capilare in public. Buuun!

Deci ce e de facut? Intai, se va reveni la aproape naturalul saten. Asta asa, de o prima urgenta, maine. Si inainte de Craciun / Revel si alte dezmaturi, podoaba mea capilara va capata una bucata culoare albastra. Asta asa, ca sa sar in ochi, ca ma simt cam invizibila.

Dar cum maine a inceput de 1 ora, eu sufar de insomnii si am terminat Cradle of Rome (finally!!!) am luat camera de podea, am scuturat-o bine si acum totul e in mijlocul ei. Asa ca in urmatoarea ora totul se va pune frumos intr-un sac. Sacul in dulap. Dulapul ramane pe pozitie.

And so on and so forth. Dar chiar tre` sa fac ceva. In functie de mine. Si atat.


No comments: