Friday, March 14, 2008

Daca ploua ma-mbrac in alb...



Daca e vineri, nu mai pot de cald...

Well, e vineri. Dureros de vineri. Deja vineri. Iar vineri. (Vaicarelile astea ar merge pe "Luni, iar luni, deja luni" dar la mine se aplica pentru vineri.)

Daca e vineri nu mai pot de cald spuneam... citam... debitam. Well, e vineri. Dureros de vineri. Deja... cred c-am mai spus asta o data.

Dar e vineri si mie mi-e frig, desi caloriferele sunt mai fierbinti decat in decembrie, desi sunt infasurata in esarfa verde adusa din Afganistan, desi... Mi-e frig. Punct.

Si mi-e dor de o zi pierduta aiurea, pe plaja, cu o bere (doua, trei, multe) in mana, cu telefonul departe si zambete calde. Cu oameni dragi, cu multe cuvinte fara sens dar funny, cu...

Sucks being a grown up, sucks si mai tare being the grown up of the house, sucks sa cauti oameni si sa ii ridici la puterea ideal numai sa te dezamageasca dupa 2 saptamani. Si tind sa cred ca imi era mai bine inainte, just me - myself - and - I si ... si gata...

Port ochelari de soare... de fapt, de cal...
Cine e de vina?

No comments: