Monday, March 24, 2008

21.03.2008 - Straja - poveste ilustrata

(Blog cvasicenzurat)

Bun... totul a inceput la o ora infernal de mica (undeva la 9) cand a sunat telefonul si a urlat mama ca imi suna telefonul.

- Bai, azi mergi la lucru?
- NU! De aia DORMEAM. Stii, actiunea aia care apuc sa o fac rar si pe care o iubesc la nebunie...
- Bla, bla. Ai chef sa vii cu mine la Petrosani?
- Mmmmkey.

Si asa am plecat la Petrosani (dupa ce am aflat ca in Buituri exista pe un deal una bucata fabrica de paine pazita de un caine lup si ca in acelasi Buituri exista un Camin Cultural) cu Cola si oarecum fara chef... mi-era somn.

Si cum la un moment dat am descoperit aparatul (de fapt cred ca mi-a fost dat in grija, nu mai tin minte exact), m-am apucat sa fac poze. Partea oarecum enervanta a inceput cand s-a apucat si Andi sa faca ... dar aia putin mai incolo.

So... pentru ca e genial sa zaci la soare si sa te uiti la munti plini de zapada, dar nu e genial sa conduci cu soarele in ochi, nenea soferul a simtit nevoia sa isi puna pe juma' de fata ochelari. Si eu sa il stresez cu aparatul undeva in mijlocul unei intersectii :))

Photobucket


Photobucket



Si pentru ca la un moment dat am fost abandonata in masina si plictiseala a biruit lenea de a ma misca... decis sa imortalizez kinderul in "exercitiul functiunii"

Photobucket



Bla bla... aici vine partea cenzurata. Si ajungem la STRAJA (unde am descoperit ca am mai fost acum 4 ani fara sa stiu pana vineri ca am fost la Straja ... cota 1685 :) )

Photobucket


Photobucket



Asta e o poza clasica la Andi... si inca nu m-am lamurit daca ii face placere sa se aproape strambe la aparat sau se crede mai interesant daca se uita asa :))

Photobucket



Eh ... si de aici aparatul a ajuns la posesorul de drept... brother :)

Photobucket


Photobucket



Ok, am dat de zapada... Asa ca m-am apucat sa caut un copac...

Photobucket



Si cand l-am gasit

Photobucket



Am simtit nevoia sa il admir :)

Photobucket


Photobucket



Dar pentru ca zapada, pe langa geniala, mai este si rece si uda... let's get back

Photobucket



Aici ar trebui sa urmeze un pictorial cu TUNUL... dar cum mi-a fost lene sa il incarc pe tot... doar 1 poza... cu mine (incep sa cred ca sunt relativ narcisita) contempland telescaunul pe care chiar m-am urcat cu ani in urma si intrebandu-ma (acum) ce mama lui Stalin a fost in capul meu (atunci) si de ce nu am putut cobori pe jos de acolo daca tot asa am urcat... well... those were the simple - perfect times.

Photobucket



Inapoi, aparatul s-a intors la mine. Pentru ca nu se poate conduce si face poze in acelasi timp. Doar ca eu m-am plictisit repede de pozat, plutind inca in lumea mea. Oricum, asta nu m-am putut abtine sa nu :)

Photobucket



Pe undeva intre Straja si Lupeni am vazut rate. I mean mac-mac rate.
- Uiteeee! Raaaateee!
Doar ca trecusem de ele.
- Vrei sa le facem poze?
- Daaaa!
- Pe bune?
- Daaaaaaa!
- Ok.
Si masina a facut an ilegal U turn si asa ratele au ajuns in aparat -> calculator -> blog :)

Photobucket


Photobucket



Si cum orice zi are un final, cum orice zi se si termina, cum bla bla bla... I give you the sunset si Parangul cu zapada... vazute de pe Silvas.

Photobucket


Photobucket



Si cam atat. :)

No comments: