Monday, March 31, 2008

OCS@Suburbia - 28.03.2008 ... and stuff

Ok... sa zicem ca mi-am facut chef.

Marti vorbeam cu Rux pe mess despre atitudinea cretina a oamenior, despre OCS si despre cat de tare o sa iasa cantarea din Suburbia numai sa li se faca in ciuda anumitor specimene (la concluzia asta am ajuns eu). Ala a fost momentul decisiv. In care am zis "fuck it, ma duc. sa pice luna, sa sece oceanul, eu merg".

So... convins una bucata Ionut - Andi... rechizitionat de la Dani carnet de note, player, acumulatori, facut schimb de tura, dat peste cap program de lucru al muritorului care vineri trebuia sa mai ajunga o tura aproape de Straja (daca nu chiar acolo)... detalii.

Vineri pe la 10 si putin am aterizat la agentia de voiaj. Interactionat cu tanti despre trenuri, tanti binevoitoare (si mincinoasa) s-a chinuit sa gaseasca locuri in acelasi compartiment bla bla...

Aterizat in Deva... A aterizat si trenul intr-un final si oricum mai tarziu decat trebuia. Am ajuns la concluzia ca eu cu trenul pe defileu nu ma mai duc ziua. Urat. Urat. De 3 x urat.

Colocatarii compartimentului: una bucata tanti grasa, una bucata plod mai isterica decat Teo (pentru cunoscatori), una bucata sot al tantiiei grase ... si 2 neni profund neinteresanti. Au! Nasul (ok la faza la care nu ne-a cerut carnetul fraudulos) a facut misto de mine si de mingiuta cu 5000 luata din K... "e ca si cum ai avea o bomba"... Sa mooooori tu! Naspa nas.

Tam tam. In Craiova am dus munca de lamurire cu nenea cu paleta verde de pe peron ca nu poate sa lase trenul sa plece... Ionut dezertase dupa Cola. Si daca trenul pleca ramaneam fara Cola, fara bilete (ca erau la el in buzunar) si da, fara Ionut. Oricum jumatate din sticla de cola ne-a fost confiscata de gorilele din Suburbia.

Ajuns in Bucuresti. Ne-a pescuit Rux de la Unirii... ajuns in Suburbia... incredibil de cald, frate! Am slabit 5 kile cred... si am baut apa solistului de la the mood (care suna chiar ok) ...

Concertul... genial e prea putin spus. Mult prea putin... Un mic preview :)



Dupa concert... well, ne-am pierdut putin pana la Casa Poporului (care e mare si urata chiar si noaptea), ne-am intors in Suburbia ca Snow simtea nevoia de interactiune cu Liana.

End.

End sec pentru ca ... well, Bucurestiul asta chiar a fost foarte tare. Doar ca nu stiu eu cum sa il pun in cuvinte.

Si ceva poze :)



Upside down ... in gara in Deva...

Photobucket



Holly Magda... chiar si aparatul stie :))
Photobucket


Screwdriven left overs (a mea iese mai buna... am zis!) Photobucket


Si daca ne e lene sa reparam bancile din centrul capitalei (chiar si inainte de summitul vietii) le sprijinim pe gunoi... se poarta oricum
Photobucket


Peaceful Unirii
Photobucket

2 comments:

Ambasadoarea said...

Am fost la un concert Byron in Suburbia. Demential! Si aceeasi problema, cald de lesini si muuuuuuuult fuuummm.

Liana said...

Daaa... dar eu tot mi-as construi o Suburbia proprie:D