Despre BEST
Înfiinţată în anul 1989, BEST (Board of European Students of Technology) este o organizaţie prezentă la nivel european în cadrul universităţilor cu profil tehnic. În acest moment BEST este prezentă în 77 universităţi din 29 de ţări europene, dintre care 5 în România. Educaţia complementară, suportul în carieră şi implicarea în sistemul de învăţământ european sunt principalele scopuri ale organizaţiei.
Despre JobShop®
JobShop® este evenimentul naţional de carieră adresat studenţilor şi absolvenţilor din cele mai mari 5 centre universitare din România: Timişoara, Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca şi Iaşi. Aflat anul acesta la editia a XV-a, JobShop a fost organizat pentru prima dată în anul 1993, fiind primul târg de locuri de muncă din România adresat în special studenţilor şi absolvenţilor.
Experienţa dobândită de-a lungul anilor a avut ca rezultat creşterea numărului de companii participante, diversificarea activităţilor, dinamizarea evenimentului, atragerea de companii din domenii şi locaţii diverse, intensificarea interesului pentru pregătirea pentru carieră a studenţilor şi absolvenţilor din Timişoara.
Elemente de noutate
Prin JobShop®, ne diferenţiem organizând un eveniment ce oferă studenţilor şi
absolvenţilor pe lângă o informare eficientă cu privire la realitatea mediului economic şi o pregătire de calitate pentru începutul de carieră. JobShop® 2008 a fost conceput pentru a răspunde nevoilor actuale ale studenţilor şi absolvenţilor:
- asistenţă şi orientare în carieră: evaluare personală, identificarea opţiunilor de carieră, stabilirea obiectivelor şi elaborarea unui plan de acţiune pentru atingerea obiectivelor de carieră.
- competenţe cheie pentru start-ul în carieră: realizarea unui CV, interviul, scrisoarea de intenţie, abilităţi de prezentare, managementul timpului, comunicare
- dialog direct cu angajatorii
- învăţarea de la modele de reuşită - manageri şi specialişti din companii
- identificarea antreprenoriatului ca alternativă pentru carieră
- pregatire tehnică adaptată la cerinţele şi realitatea mediului economic
Înfiinţată în anul 1989, BEST (Board of European Students of Technology) este o organizaţie prezentă la nivel european în cadrul universităţilor cu profil tehnic. În acest moment BEST este prezentă în 77 universităţi din 29 de ţări europene, dintre care 5 în România. Educaţia complementară, suportul în carieră şi implicarea în sistemul de învăţământ european sunt principalele scopuri ale organizaţiei.
Despre JobShop®
JobShop® este evenimentul naţional de carieră adresat studenţilor şi absolvenţilor din cele mai mari 5 centre universitare din România: Timişoara, Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca şi Iaşi. Aflat anul acesta la editia a XV-a, JobShop a fost organizat pentru prima dată în anul 1993, fiind primul târg de locuri de muncă din România adresat în special studenţilor şi absolvenţilor.
Experienţa dobândită de-a lungul anilor a avut ca rezultat creşterea numărului de companii participante, diversificarea activităţilor, dinamizarea evenimentului, atragerea de companii din domenii şi locaţii diverse, intensificarea interesului pentru pregătirea pentru carieră a studenţilor şi absolvenţilor din Timişoara.
Elemente de noutate
Prin JobShop®, ne diferenţiem organizând un eveniment ce oferă studenţilor şi
absolvenţilor pe lângă o informare eficientă cu privire la realitatea mediului economic şi o pregătire de calitate pentru începutul de carieră. JobShop® 2008 a fost conceput pentru a răspunde nevoilor actuale ale studenţilor şi absolvenţilor:
- asistenţă şi orientare în carieră: evaluare personală, identificarea opţiunilor de carieră, stabilirea obiectivelor şi elaborarea unui plan de acţiune pentru atingerea obiectivelor de carieră.
- competenţe cheie pentru start-ul în carieră: realizarea unui CV, interviul, scrisoarea de intenţie, abilităţi de prezentare, managementul timpului, comunicare
- dialog direct cu angajatorii
- învăţarea de la modele de reuşită - manageri şi specialişti din companii
- identificarea antreprenoriatului ca alternativă pentru carieră
- pregatire tehnică adaptată la cerinţele şi realitatea mediului economic
JobShop® 2008 în cifre
· ediţia a XV-a
· 17-21 martie, în UPT, facultăţile de Electro şi Mecanică
· 40 de companii
· peste 30 de parteneri media
· 12 parteneri educationali
· 15 traininguri pe teme de carieră
· 11 prezentări de cariere de succes
· 12 traininguri tehnice
· 9 prezentări de companii
· 3 zile de consultanţă în carieră
· ediţia a XV-a
· 17-21 martie, în UPT, facultăţile de Electro şi Mecanică
· 40 de companii
· peste 30 de parteneri media
· 12 parteneri educationali
· 15 traininguri pe teme de carieră
· 11 prezentări de cariere de succes
· 12 traininguri tehnice
· 9 prezentări de companii
· 3 zile de consultanţă în carieră
Orarul evenimentului
Luni, 17 martie
10:00-18:00 Training Camp, în cortul instalat în faţa facultăţii de Electrotehnică
Marti, 18 martie
09:50 Deschiderea oficială (cort)
10:30 Conferinţă de presă (cort)
10:00-17:00 Zile de stand (Electro şi Mecanică)
Miercuri, 19 martie
10:00-16:00 Zile de stand (UPT, Electro şi Mecanică)
16:00-17:00 Închiderea evenimentului (cort)
Joi, 20 martie şi Vineri, 21 martie
Traininguri tehnice la sediul companiilor
Pentru edificarea in intregime, mai multe detalii / linkuri exista pe blogul JobShopului
No comments:
Post a Comment