Wednesday, March 19, 2008

Pentru ca asa vor ei

Acum vreo 2 saptamani (daca m-as uita in arhiva de mess as putea spune cu precizie, dar nu prezinta relevanta) am pus punct unei interactiuni care ajunsese sa imi faca rau. Sec, rece, dureros de ironica si rea. Am reactionat exact cum muritorul de la capatul monitorului (so to speak) s-ar fi asteptat cel mai putin sa reactionez. Dar, repet, interactiunea respectiva imi facea rau.

Azi m-am ridicat frumos de la o masa unde stiam oamenii de mult timp si m-am asezat la masa copiilor, pentru ca oamenii pe care ii stiam de mult timp ma enervau.

Nu mai fac ce se asteapta de la mine. Nu mai reactionez cum cred altii ca ar trebui sa reactionez just to make them feel good.

Si daca ma uit nu mai departe de camera cealalta... nu cred ca e prea rau.

Apropo, plec la mare :)

No comments: