Monday, March 31, 2008

Come Undone...

Sunt blocata in fata unui monitor incredibil de alb. In fata unor cursuri incredibil de incalcite. In fata unei carti de mate care nu ma tenteaza.

Imi placea starea de acum 2 saptamani. Ma enerveaza universul care s-a revoltat si a luat-o.

Efectul OCS incepe sa se duca... Ma simt ca un junkie care got high, a fost high and happy cat a durat si pe urma... mega depresie, frate. Ok, sa nu exageram. Nu sunt mega depresiva.

Doar ca sunt ... so close de a-mi baga picioarele in tot. In absolut TOT ce inseamna Hunedoara. De la oameni, la job si scoala. Fara sa ma uit inapoi. Imi trebuie locuri noi. Oameni noi. Aer nou. Un loc unde sa nu creada prea multi ca ma cunosc, un loc in care etichetarile tampite (venite din partea unor oameni si mai tampiti) nu au directia mea just because ... well, de data asta nici macar nu stiu de unde si pana unde.

Stiu doar ca gata. Si ca nu ma mai vreau aici. Si ca I hate being touched chiar si cu un deget de cand am venit de la OCS...

So rock and roll, so corporate suit
So damn ugly, so damn cute
So well-trained, so animal
So need your love, so fuck you all

(R. Williams - Come Undone)

No comments: